Skip to main content

Wij betalen momenteel € 93,45 per maand voor ons abonnement. Dat is in vergelijking met andere aanbieders hoog. Het gaat om mobiel, internet, televisie en vast bellen. Daarnaast heeft mijn echtgenote apart een mobiel abonnement voor ca. € 16,00 per maand. We vragen ons af of er geen goedkopere opties bij kpn bestaan.  Graag vernemen wij uw reactie op het vorenstaande.

Die € 93,45 is alleen voor de vaste aansluiting?? Kijk een keer hier of er andere mogelijkheden zijn. Voor de mobiele abonnementen kunt u op de site kijken. 


Hi @aja.rikken,

Als je zo'n hoog bedrag betaalt elke maand, dan zal je naast internet, tv en telefonie óók een aantal extra opties aan hebben staan. Denk daarbij aan extra zenderpaketten zoals ESPN, voordeelbundels voor het bellen en/of een aantal extra tv-ontvangers. Op de 2e pagina van je maandelijkse factuur staat precies wat er allemaal in rekening wordt gebracht. Als je daar dingen bij ziet staan die je eigenlijk helemaal niet (meer) gebruikt, dan kan je overwegen om die opties uit te zetten, zodat je maandbedrag omlaag gaat 🙂

Verder zie ik dat Joep je al heeft geadviseerd om je abonnement even onder de loep te nemen via je mijnKPN account. Mocht je echter graag willen dat een KPN medewerker even met je meekijkt/meedenkt, dan kan je gratis bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402 😊


@Maja van KPN 

Ik betaal ook veel voor een kpn thuis met 1 extra kastje. Ik heb ook Viaplay waardoor ik in totaal 105 euro per maand kwijt ben. We zijn gewoon te trouw aan kpn denk ik…


Hmm, als jij zoveel kwijt bent elke maand, dan vermoed ik dat je een wat verouderd abonnement hebt @Baarn. Ik wil je dan ook aanraden om over te stappen naar een actueel abonnement, zodat je flink wat minder kwijt zult zijn elke maand! Om dit te regelen, kan je bellen met 0800 - 0402 🙂


Je noemt mobiel en vast in één adem. Dan is die 93 euro vast een optelsom van deze TWEE abonnementen. 

De meeste mensen zitten voor vast op 55 - 65 €.

En mobiele € 15 - € 25.

Met een oud Alles in één abonnement ben je wat duurder uit dan met het huidige. Dat komt ook omdat er al jaren inflatiecorrectie overheen is gekomen. 

Met vernieuwen kom je daar weer op € 0 mee. In den beginne. 

Nieuw. Internet 42,50 (100 Mbps), *TV+ 12,50, *vaste telefoon 2,00.

*optioneel 

Elke mobiel is een apart abonnement. 


Reageer