Skip to main content

ik had dus een mobiel abonnement van kpn die konden goedkoop we via een stichting krijgen  maar nu is die 1 augustus afgelopen en nu wil ik overstappen naar een andere provider omdat het goedkoper is maar ik wil wel dit nummer behouden maar voor het nummer behoud heb ik een verificatie nodig via de sms maar omdat het abonnement is afgelopen krijg ik die niet binnen is er een manier hoe ik toch dat smsje binnen kan krijgen of hoe ik op een andere manier mijn nummer kan behouden?

Hallo @joas.v 

Dat kan je via je nieuwe provider aanvragen, dus even met de klantenservice daarvan contact opnemen om via hen het nummerbehoud te regelen.

 


ja dat had ik al gedaan maar omdat je dan een verificatie nodig heb via de sms kan dat niet omdat mijn abonnement is afgelopen dus ik kan ook geen smsjes meer krijgen of kan het gewoon zonder de sms?


In plaats van op de niet-ontvangen SMS te reageren, kun je ook de nieuwe provider bellen om e.e.a te bevestigen @joas.v 


ja dat had ik al gedaan maar omdat je dan een verificatie nodig heb via de sms kan dat niet omdat mijn abonnement is afgelopen dus ik kan ook geen smsjes meer krijgen of kan het gewoon zonder de sms?

 

Het kan inderdaad zonder de SMS maar dus niet via KPN maar via de klantenservice van je nieuwe provider.

Je kan tot uiterlijk 1 maand na beëindigen van je abonnement nog nummerbehoud aanvragen: https://www.consuwijzer.nl/vergelijken-en-overstappen/telecom/telefoonnummer-meenemen


Reageer