Skip to main content

Hallo ik heb precies hetzelfde ik zit al vanaf 9 maart 2019 niet meer bij de bewindvoerder. Ik heb KPN daarover net gebeld en zegt dat de bewindvoerder het moet opsturen. Maar ze willen geen emailadres doorgeven aan mij. Ik had ook Telfort toen ik een bewindvoerder had. Ik kan wel films huren en alles gewoon betalen van mijn bankrekening maar kan geen TV pakket veranderen. Ik kan het bewijs toch ook door mailen. Graag antwoord want telefonisch lukt ook niet.

 

*admin: afgesplitst

Hallo @W.K jouw bewindvoerder moet aan KPN doorgeven dat je niet meer onder bewind staat, hij/zij heeft de contactadressen daarvoor.

 


Nee die heeft ze niet meer heb net gebeld naar budgetbeheer. Ze hebben mij de beëindiging kontract door gemaild en dat ik het naar de administratie van KPN kan geven. Ik zat ook toen bij Telfort daar heeft ze gegevens van maar niet van KPN. Ik betaal al bijna 3 jaar elke maand mijn abonnement thuis en mobiel zelf en ook contracten verlengd. Dus ik wil gewoon mijn pakketten bekijken op TV en veranderen.


Nee die heeft ze niet meer heb net gebeld naar budgetbeheer. Ze hebben mij de beëindiging kontract door gemaild en dat ik het naar de administratie van KPN kan geven. Ik zat ook toen bij Telfort daar heeft ze gegevens van maar niet van KPN. Ik betaal al bijna 3 jaar elke maand mijn abonnement thuis en mobiel zelf en ook contracten verlengd. Dus ik wil gewoon mijn pakketten bekijken op TV en veranderen.

 

 

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/financiele-hulpverlening.htm

 

Rechts staat “afmelden”: In laten vullen door je voormalige bewindvoerder en dat zou het moeten doen.


Hallo ik wilde even doorgeven dat het gelukt is met de bewindvoerder alleen pas op deze datum IPV 2 jaar geleden. Ik krijg nog een bevestiging van KPN. Bedankt voor je hulp 


Welkom op het forum @W.K. Goed om te lezen dat het gelukt is met de hulp van Jan en Ward! De bewindvoerder moet zoiets altijd doorgeven op het moment dat het niet meer van toepassing is. Mogelijk was dat toen vergeten of was er iets niet goed gegaan met het afmelden. Door het nu nogmaals te doen zal het alsnog afgemeld worden en heb je zelf weer alles van je abonnement in het zicht 🙂


Sorry toch nog een laatste vraag. Hoelang duurt het voordat het bij de administratie is veranderd? Ik kan noch geen pakketten bekijken op mijn TV. Op mijn KPN staat al mijn gegevens ook mijn abonnement en mijn pakketten maar op de TV niet. Heb een screenshot gemaakt van de instellingen op tv en dit heeft hij aan als ik op mijn zenderpakketten kijkt.

 


Daar gaat even tijd overheen inderdaad. Het formulier dat de (voormalig) bewindvoerder heeft ingevuld komt bij een afdeling terecht die dit handmatig allemaal moet aanpassen. Het kan soms 1-2 weken duren voor alles is aangepast.

Als het alleen op de tv-ontvanger is kan het ook zijn dat de tv-ontvanger even opnieuw moet worden opgestart. Dan haalt die de meest recente gegevens ook op. Het kan zijn dat het daarna ook weer zichtbaar is.


Ik heb de tv ontvanger al veel vaker opgestart door andere problemen met ITV dus dat is het niet. Ik vind het slecht geregeld dat ik na 2 jaar en dan nog 2 weken moet wachten. Maar ja je moet wel ik wacht wel af.


Ik heb de tv ontvanger al veel vaker opgestart door andere problemen met ITV dus dat is het niet. Ik vind het slecht geregeld dat ik na 2 jaar en dan nog 2 weken moet wachten. Maar ja je moet wel ik wacht wel af.

Dat het slecht geregeld is , is niet aan KPN te wijten, maar aan je (voormalige) bewindvoerder, die moet je er op aanspreken @W.K