Skip to main content

Ik wil graag gebruik maken van de black Friday aanbieding, maar ik wordt er steeds uitgegooid. Vanaf 2 januari woon ik op de Marsstraat 24 in Culemborg. momenteel ben ik huisloos en zit in Spanje als tussentijdse opvang. Dus ik wil een abonnement met twee tvs, internet met wifi. Hoe moeilijk is dat? Helpe even verder aub.

Met vriendelijke groet Harrie van Bruggen Culemborg

 

Admin: e-mailadres verwijder i.v.m. privacy

Hallo @Harriharrie ,

Het klopt dat het aanvragen van internet + tv momenteel niet kan vanuit het buitenland. Mocht je een bestelling willen plaatsen, dan kan dit via telefoonnummer +31612001200. Doordeweeks tussen 8.00 en 18.00. Op zaterdag tussen 8.00 en 17.00.

 


Dit antwoord is nou precies wat ik had verwacht. Geen helpende hand zo van hoe kunnen we dit even met u regelen ? U was toch minimaal tien jaar klant?

Dit is de manier van kpn, klant zoek het lekker zelf uit

 


Er wordt toch gezegd hoe je het kan regelen, inclusief telefoonnummer?

Als je nu je adres in Spanje had genoemd was er wellicht een Moderator langs gekomen om een en ander te regelen. 
Maar nu dus per telefoon.


  

Dit antwoord is nou precies wat ik had verwacht. Geen helpende hand zo van hoe kunnen we dit even met u regelen ? U was toch minimaal tien jaar klant?

Dit is de manier van kpn, klant zoek het lekker zelf uit

 


Welkom op het forum @Harriharrie!


Ik ben @Noordzee dankbaar voor de optie die hij jou gegeven heeft. Door telefonisch contact met ons op te nemen kunnen we samen met jou kijken naar alle opties en, indien gewenst, gelijk een bestelling plaatsen. 😊

Je bent van harte welkom en ik hoop dat je alsnog contact met ons op zal nemen.