Hoe kan ik een abonnement op mijn naam zetten, aanpassen en combivoordelen activeren?
Hallo,
Ik huur een huis van mijn ouders, en het tv- en internetabonnement staat momenteel op hun naam. Ik betaal hier maandelijks ongeveer €77 voor. Ik wil de kosten verlagen door alleen internet te gebruiken en dus geen tv meer te kijken via de tv-ontvanger. Daarnaast heb ik zelf een sim-only abonnement bij KPN op mijn naam, waarvoor ik ongeveer €16 per maand betaal.
Mijn vraag is of er mogelijkheden zijn om:
Het huidige tv- en internetabonnement van mijn ouders op mijn naam te zetten.
Het abonnement aan te passen naar een internet-only pakket.
Te profiteren van combivoordeel voor zowel internet als mijn sim-only abonnement.
Een vereiste is dat de maandelijkse kosten lager worden, en ik wil niet vastzitten aan een meerjarig contract.
Zijn er mogelijkheden om dit te realiseren? Bedankt voor de hulp!
Bladzijde 1 / 1
Hallo @HealthSpot
Je kan het abonnement inderdaad via een contractovername op jouw naam zetten.
Ik denk dat je beter het huidige abonnement door je ouders kunt laten opzeggen en zelf een nieuw abonnement kunt afsluiten, ik denk dat je dan een stuk voordeliger uit bent. De prijzen van de huidige propositie zijn:
Je kan ook een maandelijks opzegbaar abonnement afsluiten, dan betaal je € 3 per maand meer dan de internet abonnementsprijzen in de tabel.
Als je wel een 1 of 2 jarig contact neemt dan kan je als nieuwe klant ook van eventuele acties gebruik maken, nu is dat alleen korting en dan betaal je de 1ste 6 of 12 maanden (afhankelijk van een 1 of 2 jarig contract) maar € 35 voor je internetverbinding. Soms heb je ook andere acties waar je ook voor gratis producten kan kiezen i.p.v. de korting.
Als alles op jouw naam en hetzelfde adres staat dan krijg je ook Combivoordeel, aan de prijs die je nu betaalt voor je mobiele abonnement lijk je dat al te hebben, maar dat hou je dan i.i.g.
Hoi @HealthSpot, welkom! GeSp geeft je al goede informatie over de mogelijkheden voor contractovername of een nieuw abonnement.
Voor de Combivoordelen een kleine nuance: hiervoor geldt dat de abonnementen hetzelfde aansluit- en facturatieadres moeten hebben. Ze hoeven niet allemaal op jouw naam te staan.
Dus, als dat het belangrijkste is, dan zou er ook voor kunnen kiezen om het vaste abonnement op je ouders’ naam te laten staan en hun het abonnement te laten aanpassen. Als je echter van plan bent voor langere termijn dit huis te huren/bij KPN te blijven, dan is contractsovername, of zelf een eigen abonnement afsluiten waarschijnlijk de handigere optie.
Hoi @HealthSpot, welkom! GeSp geeft je al goede informatie over de mogelijkheden voor contractovername of een nieuw abonnement.
Voor de Combivoordelen een kleine nuance: hiervoor geldt dat de abonnementen hetzelfde aansluit- en facturatieadres moeten hebben. Ze hoeven niet allemaal op jouw naam te staan.
Dus, als dat het belangrijkste is, dan zou er ook voor kunnen kiezen om het vaste abonnement op je ouders’ naam te laten staan en hun het abonnement te laten aanpassen. Als je echter van plan bent voor langere termijn dit huis te huren/bij KPN te blijven, dan is contractsovername, of zelf een eigen abonnement afsluiten waarschijnlijk de handigere optie.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.