Skip to main content

Ik ben door een vervelende scheiding en hoop ellende, in de financiĆ«le problemen geraakt. Ook met mijn rekening bij kpn. Nou ben ik al geblokkeerd voor uitgaande gesprekken enz. Ik kan kpn telefonisch nu dus niet bereiken. Zou graag een regeling aan willen gaan maar weet dus niet hoe ik ze kan bereiken. Graag zou ik hulp willen.Ā 

Ook al ben je geblokkeerd dan zou je de klantenservice 0800-0402 wel kunnen bellen.Ā 


Heb ik geprobeerd inderdaad maar door administratieve reden ook niet mogelijk šŸ˜ž


Dan is het misschien al te laat. Misschien kan je een telefoon lenen van iemand.Ā  Het nummer 0800 0402 is gratis. Je zou dan moeten vragen naar de afdeling collections. Bereikbaar tijdens kantooruren. Heb je niet eerder geprobeerd om een betalingsregeling te vragen?


Dankjewel joep1965 ga ik dat proberen hoop dat dit in ieder geval goed komtĀ 


Je zit in een moeilijke tijd begrijp ik. Wellicht is kpn niet de enige waar je een achterstand hebt. Blijf altijd in gesprek met de bedrijven. Er is veel mogelijk.


Wat ontzettend naar allemaalĀ @Lautje66, ik hoop dat het inmiddels gelukt is om iemand van Collections te spreken en dat er alsnog een betalingsregeling getroffen is.

Ik hoop dat het je snel weer gaat lukken om alles op een rijtje te krijgen, zodat je deze vervelende situatie achter je kunt laten, sterkte hiermee!


Dankjewel maja_ is in ieder geval betaald nu hoop inderdaad dat de rest ook snel goed komt. DankjewelĀ 


Ok top, dat is in ieder geval een zorg minder. Bedankt dat je nog even hebt laten weten dat het gelukt is!