Skip to main content

Ik wil mijn factuur vrijdag 20-10-2023 betalen, nu lukt het niet. Ivm mijn werk kan ik niet bellen overdag. Het telefoonnummer van kpn is niet tot 18.00u beschikbaar zoals staat beschreven, gisteren werd er in ieder geval gezegd dat ze nu gesloten waren om 17.40u.

Hoe voorkom ik dat ik geblokkeerd wordt?

Alvast bedankt 

Beste @Factuur later betalen,

Hierbij de link om jou betaling te doen:

Je openstaande factuur betalen
 

De klantenservice is gewoon tot 18:00 uur open, als je een boodschap inspreekt: “Factuur betalen” krijg je dan geen medewerker te spreken?

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators, dan kunnen ze je verder helpen.

Klantenservice KPN:

0800 - 04 02

 

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.


@Factuur later betalen 

Ter aanvulling, het (gratis) telefoonnummer van KPN is: 0800 - 0402
Via Google kom je nog wel eens uit, bij doorverbind services of verkeerde informatie.


De afdeling Collections is alleen op maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur bereikbaar en die moet je toch écht hebben voor een regeling. Let wel: om 17:00 trekken ze de deur achter zich dicht. Het is dus aan te bevelen uiterlijk om 16:45 te bellen.

Dit en betalen zijn de énige opties om afsluiting te voorkomen.

Bel 0800-0402 en vraag naar Collections.


Hallo @Factuur later betalen, uitstel en dus later een factuur betalen dat kan je in veel gevallen zelf regelen via de pagina op KPN.com: Alles over facturen en betalen Indien dat niet lukt dan heb je toch echt de afdeling Collections nodig:

 

De afdeling Collections is alleen op maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur bereikbaar en die moet je toch écht hebben voor een regeling. Let wel: om 17:00 trekken ze de deur achter zich dicht. Het is dus aan te bevelen uiterlijk om 16:45 te bellen.

Bel 0800-0402 en vraag naar Collections.