Skip to main content

Ik wil een particulier mobiel abonnement opzeggen. Hele site van KPN afgezocht, uiteindelijk een formulier gevonden. Echter dit formulier verwijst naar een zakelijk account.

Gebeld, maar ook dat is onbegonnen werk. Wachttijden van 15 min of langer en na 15 minuten denk je eindelijk iemand aan de telefoon te hebben en dan wordt de verbinding verbroken. 

 

Wat jammer dat je je abonnement wilt beëindigen. Besef je dat je dan ook je 06 nummer kwijtraakt? Denk aan sms check via bv DigiD enzo.

Helaas kan opzeggen alleen telefonisch via 0800-0402, via je mobiel ook 1200.

KPN heeft net als bijna alle bedrijven last van personeelstekort. Daarnaast is het drukker dan normaal. Daardoor is de wachttijd best behoorlijk. Gelukkig heeft je telefoon een speakerfunctie.

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten; gratis v.u. NL met KPN nummer)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Hallo @De Haan-Knijn ,

Je kunt via deze pagina jouw particulier mobiele abonnement opzeggen : 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

KPN belt jou dan terug. 

 

Telefonisch opzeggen kan ook via 0800-0402. Spreek dan ik "opzeggen". Maar daar zijn de laatste tijd inderdaad wel vaak lange wachtrijen.  

 


Bedankt voor de reactie.

Inmiddels een formulier gevonden! Zat wel heel erg verstopt op de site.

Opzegging is voor mijn moeder die 94 jaar is en niet meer kan bellen. DigiD etc. anders geregeld.


Mooi zo. 👍🏾 En graag geholpen natuurlijk.