Skip to main content

Goedenavond, 

Graag zou ik zsm een retoubox willen ontvangen omdat ik op 22-4 ga verhuizen en ik op 3-5 de sleutel moet inleveren. En aangezien mijn abonnement stopt op 3-5 wil daarvoor alles al terug sturen?!

Ik kan alleen nergens vinden waar ik de retour doos met lijst welke spullen ik moet terugsturen kan vinden.

Hoi @Casperbom!
 

Als je het wil retourneren voordat je een doos van KPN hebt gehad gebruik hiervoor een eigen doos, of bel de klantenservice op 0800 0402 om een doos aan te vragen.

De doos geef je af bij een PostNL locatie of in een KPN winkel bij jou in de buurt. In de winkel kunnen ze gelijk registreren dat je de spullen hebt teruggebracht.  

KPN Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.


Hoi @Casperbom!
 

Als je het wil retourneren voordat je een doos van KPN hebt gehad gebruik hiervoor een eigen doos, of bel de klantenservice op 0800 0402 om een doos aan te vragen.

De doos geef je af bij een PostNL locatie of in een KPN winkel bij jou in de buurt. In de winkel kunnen ze gelijk registreren dat je de spullen hebt teruggebracht.  

KPN Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

Hoi @Casperbom .  Wat hier boven staat is de korstte klap.

Maar als je toch graag een officiële retourdoos wilt, kan ik die wel voor je regelen. Laat maar weten wat je voorkeur heef.t 


Reageer