Skip to main content

Ik hoop dat deze moderator nog in de lucht is:

Ik zit met hetzelfde probleem: Ik verhuis 14 juli vanuit mijn oude huis naar een nieuwhuis. Ik kan dus mijn abonnement overzetten. Maar in de tussentijd, eigenlijk vanaf vandaag, heb ik al dringend internet nodig op mijn nieuwe adres. De links die hierboven genoemd staan werken niet meer. Maar ik zou wel graag bijvoorbeeld een maandabonnement willen afsluiten. 
Ik wil niet mijn abonnement stopzetten want dan verdwijnen mijn emailadressen bij KPN.

ik hoop dat iemand weet waar ik moet zijn. Ik kan ook nergens telefonsich contact krijgen metde klantenservice (dat zou ook al helpen...)

 

Admin: afgesplitst

Bel de klantenservice 0800-0402 gratis nummer. Overigens is de levertijd minimaal 2 weken. 


Ja, heb ik geprobeerd maar ik beland dan ieder keer bij de boodschap: “ik ga je nu de link voorlezen op internet waar je dit kunt afsluiten:  en dat is niet de plek waar ik wil komen. Ik zou graag een live gesprek willen voeren om meteen e.e.a. goed af te sluiten

 


Ik zie dat ik een abonnement met een maand opzegtermijn kan nemen, maar ik wil hoe dan ook voorkomen dat op het moment dat ik dan werkelijk overstap ik alsnog mijn emailadressen verlies. 
ik denk zelf dat ik het beste naar een andere provider kan gaan (Ziggo of Tmobile) en daar een maandabonnement neem, zodat ik als ik verhuis, KPN mijn account op dat adres kan overnemen . Iemand ervaring daarmee?


@Joande poan  KPN heeft een verhuisafdeling. Die kunnen indien mogelijk een tijdelijke voorziening verstrekken bestaande uit een 4G modem waarmee je dan over internet beschikt. De verhuisdesk bereik je door met 0800-0402 te bellen en dan in te spreken dat je voor een verhuizing belt. 

Een maandelijks opzegbaar abonnement afsluiten op het nieuwe adres, heeft als nadeel dat de reguliere levertijd geldt voor een nieuwe aansluiting. 

 


ik denk zelf dat ik het beste naar een andere provider kan gaan (Ziggo of Tmobile) en daar een maandabonnement neem

Je kunt het proberen, alleen bieden de door jou genoemde providers abonnementen aan met een minimum looptijd van 12 maanden. KPN is voor zover mij bekend ook de enige waarbij je een thuis-verbinding kunt verkrijgen met een looptijd van een maand.

Het geen wat @Jeroen_dB aanraad is wellicht het enige en beste wat er op dit moment mogelijk is.

Een extra (tijdelijke) thuis verbinding bestellen kan natuurlijk ook, alleen zal je dan mogelijk wel voor een bepaalde duur zonder diensten komen te zitten als je het tijdelijke abonnement stopzet (met een opzegtermijn van 1 maand) en je daarna als nog je oude abonnement moet verhuizen wat vaak ook enige tijd met zich meebrengt.


Via de telefoon is een maandelijks opzegbaar abonnement bij Ziggo ook mogelijk dacht ik...


Ik wil niet mijn abonnement stopzetten want dan verdwijnen mijn emailadressen bij KPN.

Dit is niet waar. Ze blijven 6 maanden in de lucht na het stopzetten. In die 6 maanden heeft u de tijd om deze emailadressen naar het nieuwe abonnement te laten overzetten. Dat kan een KPN medewerker hier op het forum voor u regelen. 

Dus u had op het nieuwe adres probleemloos een nieuw abonnement af kunnen sluiten. Dan had u nog nieuwe klanten korting gekregen ook. Maar daar is het nu misschien te laat voor.