Skip to main content

Ik heb een periode geen internet gehad door een fout van de KPN. De glasvezelverbinding was verbroken. Na tussenkomst van een monteur is dit verholpen. Hoe krijg ik de dagen dat ik geen internet heb gehad vergoed?

@Norge-Stavanger Zie onderstaande link hoe U  de aanvraag kunt doen 

 

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/


Dit werkt niet. Deze link geeft de algemen melding: “De netwerkstoring is nog niet opgelost. Wacht totdat de netwerkstoring is opgelost. Daarna kun je geld terugvragen.”

 

Dit betreft een fout op één adres. De glasvezelkabelverbinding van mijn woning was losgeraakt in een “tussenstation” volgens de monteur. De storing is inmiddels opgelost.

 

 


@Norge-Stavanger vul je forumprofiel aan met je adres, naam en klantnummer zodat een moderator ziet wie je bent zodra je topic aan de beurt is 


Bedankt. Deze gegevens staan in het forumprofiel.


Nog geen antwoord op mijn vraag gekregen...


Hi @Norge-Stavanger! We behandelen topics op volgorde van binnenkomst en het is helaas wat druk, maar ik ben er. 😄

Wanneer speelde de storing precies en wanneer is de monteur langs geweest? Ik zie namelijk geen SMS berichten of e-mails die verstuurd zijn over de afspraak met de monteur, dus ik ben benieuwd wanneer dit precies was.
Mocht het recent zijn geweest, wil je dan controleren of het adres in je profiel wel klopt?

Ook kun je in de tussentijd proberen of de vergoedingspagina nu wel werkt. Zo niet, dan hoor ik het graag!

 


De vergoedingspagina werkt nu wel. Ik heb een vergoeding aangevraagd. Bedankt voor de tip!


Gelukkig, fijn dat het gelukt is! Graag gedaan en fijn weekend gewenst. 😄