Skip to main content

Ik ga per 23 augustus as. verhuizen naar de ****  te Purmerend. Mijn huidige aansluiting op de ****  moet intact blijven tot 1 november 2024. Hoe moet dit geregeld worden? In afwachting van uw reactie. Vr.Gr. Mevr. D.,Vlieger-Jacobs

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Geen verhuizing doorgeven aan KPN. Maar op het nieuwe adres gewoon een nieuw abonnement afsluiten. Bijkomend voordeel is dan ook nog dat u nieuwe klant bent en dus welkomskorting of een welkomscadeau krijgt. 

Uiteraard betaald u wel dubbel. 1 abonnement tijdelijk op 2 adressen actief laten zijn kan niet.


Wat is de reden dat u op beide adressen een verbinding wilt . U komt er dan echt niet onderuit zoals nick 83 vertelt heeft een nieuw abbo af te sluiten en dubbel t betalen. Ik bedenk me zo dat u mss voor de nieuwe bewoners tijdelijk de verbind wil behouden? Dan zou namelijk een contract overname wel handig zijn.


Geen verhuizing doorgeven aan KPN. Maar op het nieuwe adres gewoon een nieuw abonnement afsluiten. Bijkomend voordeel is dan ook nog dat u nieuwe klant bent en dus welkomskorting of een welkomscadeau krijgt. 

Uiteraard betaald u wel dubbel. 1 abonnement tijdelijk op 2 adressen actief laten zijn kan niet.

@kunstzwemmen de optie van Nick83 is idd een mogelijkheid. Kijkt u wel goed dat het huidige contract wel contract vrij is dus maandelijks opzegbaar anders betaald u voor het abonnement op het oude adres de resterende maanden dat contract nog loopt in 1x af. Dus even goed uitzoeken. Succes!!


Hoi @kunstzwemmen : Ik denk dat Nick's suggestie de verstandigste is.  Hou idd wel rekening met of je buiten contract zit met je ‘oude’ abonnement anders kan het een dure aangelegenheid worden.  (zoals @Steve Mnt heel terecht opmerkt)


Gewoon je abonnement verhuizen. Houdt je ook je itv abonnementsnummer en dus je opnames.

Op het oude adres die 2 maanden gewoon je mobiel gebruiken, daar heb je toch ook mobiele data op? Voor de laptop danwel tablet dan de Hotspot aanzetten. Kan je via wif de mobiele data 'delen’. Je gaat daar toch geen data vretende activiteiten doen als video / tv kijken? Ik neem aan dat je er overdag gaat opruimen enzo.

Anders ontkom je niet aan het voorstel van Nick83. Op nieuwe adres nieuw abonnement nemen. Op oude adres op / rond 1 oktober opzeggen. I.v.m. de maand opzegtermijn stopt dat dan één maand later. Op / rond 1 november.

Of … op het nieuwe adres tijdens klussen eerst daar je mobiele data gebruiken. En je abonnement (pas) verhuizen als je zelf verhuist.


Reageer