Skip to main content

Is er een manier om een niet betaalde factuur te betalen zonder de kpn app? zou wel zo makkelijk zijn als je in je eigen kpn account ingelogd bent ook makkelijk de factuur te kunnen betalen, factuur inzien gaat wel maar betalen moet met de app. Die heb ik niet, die wil ik (nog) niet, ga geen app installeren om alleen de rekening te betalen.

Hallo @remon-d automatische incasso gebruiken.

Hieronder een uitleg hoe je een keer handmatig kunt betalen:

kpn.com/betalen

Succes.

 


idd succes. schiet niet op want kom uiteindelijk tot niks. waarom niet gewoon een ideal link bij de te betalen factuur? ik heb ook geen mail waar een betaal link in zit. niet betaalde factuur is ontstaan door de omzetting van x4all naar kpn en kon niet meer inloggen bij xs4all om te betalen, nu naar kpn… succes, het is er niet gebruikers vriendelijker op geworden


Hoi @remon-d, op de pagina die JanD noemt staat eigenlijk alles over betalingen. Als een afschrijving mislukt sturen we een mail met een iDeal link.

Voor verdere vragen over je XS4all abonnement kun je het beste terecht bij de XS4all klantenservice. 

Hallo @remon-d automatische incasso gebruiken.

Hieronder een uitleg hoe je een keer handmatig kunt betalen:

kpn.com/betalen

Succes.

 

 


Bedankt dan wacht ik de mail af. Dit is weer typisch geval van tussen wal en schip belanden. Ik zit bij xs4all, aansluiting bij kpn, bij wie moet ik nu wanneer terecht. Je zou denken bij xs4all, ja voorheen kon je in mijn xs4all je onbetaalde factuur zo betalen. Nu moet ik maar wachten op een email. Via een app zou het wel kunnen maar mijn telefoon raakt vol van al die apps waar je weinig gebruik van maakt. Tja was een trouwe xs4all klant. De echte xs4all klanten zullen mijn frustratie wel herkennenÂ