Skip to main content

Beste kpn, inmiddels ben ik bijna 2 maanden bezig om mijn opzegging van mijn alles in 1 pakket verwerkt te krijgen. Na meerdere malen contact met de klantenservice opgenomen te hebben ben ik naar dit forum doorverwezen. Op 20-5 heb ik in de app per 20-6 mijn abonnement opgezegd. Hiervan heb ik een bevestiging. Inmiddels is er op 14/7 wederom een factuur afgeschreven. Hoe kan ik de kosten die niet door jullie geïncasseerd mochten worden terug vorderen? 

Dat krijgt u automatisch terug met de slotfactuur. Dan word het teveel betaalde gecrediteerd. 


Er volgt na de opzegging inderdaad vaak nog één reguliere factuur Rosalie. Dit omdat er soms eenmalige verbruikskosten gefactureerd dienen te worden die alleen achteraf in rekening gebracht kunnen worden. Teveel betaalde abonnementskosten zullen dan inderdaad worden gecrediteerd op een slotnota.


Hai Remco, dit is geen antwoord op mijn vraag. Mijn abonnement zou per 20-6 opgezegd moeten zijn. Inmiddels is er al tweemaal een factuur gestuurd en nog steeds geen afrekening. Tevens vraag ik me af of de opzegging inmiddels wel goed is doorgekomen omdat ik van het lastje naar de muur wordt gestuurd en niemand mij hiermee verder kan helpen. In jullie systeem schijnt niemand mijn opzegging te kunnen vinden en zou ik moeten aantonen dat ik hiervan wel een bevestiging van heb. Waar kan ik die indienen! 


Ik zou dan toch even bellen met de afdeling Opzeggingen op 0800-0402. Dan kunnen ze dat voor je nalopen.


Reageer