Skip to main content

Vandaag ontving ik per geadresseerde post een hele mooie verlengingsaanbieding van KPN. Een cadeaubon t.w.v. €120 van Coolblue als ik nu verleng. Deze aanbieding kreeg ik ook in mijn mail.

Aanbod per post staat letterlijk: kleine lettertjes? Die zijn er niet.

Aanbod per mail staat: dit aanbod is geldig op dit adres (mijn adres).

Ik wil gebruik maken van de aanbieding en volg alle stappen. Vervolgens krijg ik te zien dat ik pas vanaf augustus 2025 mag verlengen?!

Ik heb contact gehad met de klantenservice en de vriendelijke dame kon me helaas niet verder helpen. Ze ging een algemeen klacht indienen omdat hier meer mensen last van hebben. Ik kan zelf geen schriftelijke klacht indienen, via de website kom ik weer bij de klantenservice.

 

beste KPN, hoe kan ik gebruik maken van dit persoonlijke aanbod? 

Heeft u zelf al pas verlengd?


Vorig jaar. Het kan kloppen dat dan mijn contract afloopt in 2025, maar dan blijft het vreemd dat ik een persoonlijke aanbieding krijg. In de algemene voorwaarden staan geen uitzonderingen. Ze zeggen zelf dat er geen kleine lettertjes zijn en mijn adres wordt zelfs genoemd. Het is geldig op .. adres.

 

Als ik nog niet mag verlengen volgens KPN dan moeten ze ook niet zo’n aanbieding op naam sturen. Bij een algemene aanbieding (zonder naam en adres) snap ik dat ik niet in aanmerking kom. 


Hi @Rietje29, laat ik eerst beginnen met mijn excuses aanbieden voor deze onterechte brief. Dit zou uiteraard niet mogen gebeuren. Zou je hier een foto van die brief willen plaatsen? Ik wil dit toch doorzetten naar de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn. 

Verder is het goed dat er een klacht voor je is aangemaakt, wacht dit dus even af. 

Ik hoor graag van je. 


 


Beste Alex, 

 

ik had hem al weggegooid dus moest hem even opzoeken ;-)

ik heb m’n adres even bedekt, dat gaat niemand iets aan. Ik heb ook een screenshot van de mail erbij gedaan.

 

Vandaag kreeg ik al een algemene excuus mail. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die deze post en mail heeft gekregen.


Vandaag kreeg ik al een algemene excuus mail. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die deze post en mail heeft gekregen.

Dat klopt, meerdere klanten hebben dit onterecht ontvangen. Nogmaals mijn excuses namens KPN, en bedankt voor je begrip en de genomen moeite om dit aan te geven. 


Reageer