Skip to main content

Ons internetabonnement is op 5 januari ingegaan, en toen bleek dat de glasvezel niet goed was aangelegd. Het heeft tot 20 februari geduurd voordat we internet hadden. In de tussentijd hadden we een mobiele noodrouter, maar hiervan viel de verbinding steeds weg tijdens het thuiswerken. Dit is ook gemeld bij KPN.

Om dat we toch gewoon moesten werken en de noodrouter het niet altijd deed, hebben we mobiele kosten gemaakt bij onze (andere) provider. Volgens de KPN klantenservice kon ik deze kosten digitaal declareren. De vergoeding van ons abonnement heeft al plaatsgevonden, maar volgens de telefonische klantenservice moest de factuur worden gecontroleerd door een van jullie collega's. Kan dit via deze weg?

 

Ik hoor het graag, dan kan ik de pdf factuur naar u sturen.

 

Met vriendelijke groet,

Ron

Zelf gemaakte kosten valt niet onder de wettelijke compensatie voor niet genoten diensten. Die zullen dus ook niet vergoed worden. 


Dag Joep,

De wettelijke compensatie is het minimum dat ik van KPN verwacht. Wij hebben kosten moeten maken die we niet hadden gemaakt indien KPN het netwerk wel correct had aangelegd, of indien KPN iets had gedaan met onze klachten over de noodrouter. Ik begrijp het standpunt van wettelijke compensatie bij kleine storingen van bijvoorbeeld een week, maar dit heeft anderhalve maand geduurd. 

Telefonisch is toegezegd dat ik tenminste deze documenten ergens kan indienen. Ik zou het een zeer klantonvriendelijke zet vinden als KPN mij hierin niet tegemoet komt.

Met vriendelijke groet,

Ron


Ik snap je punt helemaal hoor maar een internetverbinding is geen eerste levensbehoefte. Je had naar je werk kunnen gaan of naar de bibilotheek of wat dan ook. Je kunt proberen om schriftelijk hierover een klacht in te dienen. Wellicht dat die meer mogelijkheden hebben. Hier meer info over een klacht indienen. Het froum is voor dit soort dingen eigenlijk niet geschikt. Probeer het maar reken er niet te veel op.