Skip to main content

Mijn ex staat nog met zijn abonnement op mijn adres (gaat om telefoon abbonement] 

Ik wil dit eigenlijk niet. Kan ik hem er vanaf gooien? Ik zie nu hem nog bij mijn voordelen in het systeem. 

Ik ben ook niet meer on speaking terms met de beste man. 

Hallo @Maaike97123 

 

Dat kan je helaas niet zelf doen, een nummer uit de Compleet registratie verwijderen kan via de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00).

 

Abonnement staat wel op zijn naam?


Hallo @Maaike97123 

 

Dat kan je helaas niet zelf doen, een nummer uit de Compleet registratie verwijderen kan via de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00).

 

Abonnement staat wel op zijn naam?

en de uitdrukking ‘de beste man’ zal ook niet meer gelden, anders was het geen ex geworden toch @Maaike97123 ???


HI @Maaike97123, welkom hier. 

Hallo @Maaike97123 

Dat kan je helaas niet zelf doen, een nummer uit de Compleet registratie verwijderen kan via de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00).

Je kunt hem op deze manier inderdaad verwijderen. Hij krijgt in ieder geval een bericht dat hij is verwijderd en dat zijn voordelen daarmee komen te vervallen. De ideale situatie is dat hij ook zijn adres aanpast van zijn abonnement, maar daar heb jij verder geen invloed op. 


Je kunt hem op deze manier inderdaad verwijderen. Hij krijgt in ieder geval een bericht dat hij is verwijderd en dat zijn voordelen daarmee komen te vervallen. De ideale situatie is dat hij ook zijn adres aanpast van zijn abonnement, maar daar heb jij verder geen invloed op. 

U kunt een nieuwe simkaart aanvragen voor zijn nummer. Zolang die in uw MijnKPN account staat kan dat met een paar muisklikken volgens mij. Dan doet zijn toestel het niet meer want zijn simkaart word gedeactiveerd. De nieuwe simkaart word naar uw adres gestuurd.

Vervolgens zal "de beste man" in actie moeten komen 🤡


En veranderd het wachtwoord van uw MijnKPN account als u dat nog niet gedaan heeft. En stel 2FA in. Dan moet u voortaan bij inloggen een code invoeren die via SMS naar uw toestel gestuurd word. 


Reageer