Skip to main content

Hallo,

 

Ik zou graag het afleveradres van het installatiepakket willen wijzigen ivm afwezigheid.

 

groet,

Nynke

Hallo @Nynke_ ,

KPN kan helaas na het bestellen het afleveradres van het installatiepakket niet meer wijzigen. Je ontvangt wanneer het pakket verzonden is een Track en Trace code van PostNL. Als het goed is kan je (na een mislukte eerste aflever poging) via de PostNL app wel het afleveradres wijzigen, of een pick-up point uitkiezen. 


Hallo @Nynke_, welkom op het Forum. Leuk om te lezen dat je voor KPN hebt gekozen als nieuwe provider. Het afleveradres kan worden gewijzigd via de klantenservice, Voorwaarde is wel dat uiteraard dat het pakket nog niet is verzonden. 

De klantenservice is bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402. Een medewerker kan het dan direct aanpassen, Via het forum is het ook mogelijk maar gaat er meer tijd overheen en bestaat de kans dat het pakket al onderweg is. 


Goedemiddag,

 

bedankt voor je reactie.

helaas kan ik niet bellen omdat ik in het buitenland ben. Via de chat zou ik graag een medewerker willen spreken maar dan krijg ik alleen de robot te spreken of de keuze om een belafspraak te plannen. Dit is voor mij ook niet mogelijk.

@Jeroen_dB 


Chatten met een medewerker gaat helaas niet @Nynke_. Als jij jouw forumprofiel invult, en dan ook aangeeft naar welk adres het pakket verzonden moet worden, ga ik kijken voor je of het adres nog gewijzigd kan worden.