Skip to main content

Wij hebben 2 produkten bij KPN 1 mobiel en 1 internet,bellen en tv.

Nu krijg ik mail van de ene via gmail dat adres staat ook in het contract maar het tv krijg ik via caiway. 

Waar kan ik het caiway adres aan passen naar gmail. Als ik bij KPN inlog dan staat bij de gegevens het gmail adres.

 

U heeft 2 TV abonnementen , een bij KPN en een bij Caiway ?


Hallo @Willeke Voorsluijs in MijnKPN kun je e.e.a. zelf aanpassen, het is soms even zoeken waar, maar het kan wel, vaak onder privacy-instellingen.

 


We waren in Rotterdam naar binnen gelopen bij KPN  even kijken hoe of wat we hadden kabel maar wildeo overstappen.. We hebben er een goed gesprek gehad en overstapt met tv naar Kpn en onze zoon met zijn mobiel . Hebben  nu de rekening van de mobiel op een gmail adres en de tv enz op een caiway emailadres.  Hebben geen caiway meer maar je krijg 1 jaar lang nog wel de email op dat adres door gestuurd.

 


Via de site lukt het mij niet om 1 emailadres van de factuur voor mij tv abonnement te veranderen ik snap ook niet waarom het niet het zelde email is als mijn mobielabonnemt is.. Bellen loont niet het is druk en dan in de wacht voor 1 euro per minuut word ik niet blij van. Maar ik blijf het proberen.


Bellen loont niet het is druk en dan in de wacht voor 1 euro per minuut word ik niet blij van. Maar ik blijf het proberen.


Stop onmiddellijk met bellen naar een 0900-doorschakelnummer !!!!
 

KPN is hiervoor gratis te bereiken via 0800-0402. Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00 en op zaterdag van 8.00 tot 17.00.

Je kunt deze wijziging anders ook in de KPN-winkel laten aanpassen. 
 

Wat anders: Is de korting al geregeld? 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Ik krijg mail op 1 verkeerde emailadres. Die van mijn mobiel klopt maar die van de tv komt op een email ades die niet klopt .  

 

Admin: dubbel topic samengevoegd

 


08000402 bellen en laten aanpassen,  misschien dat iemand hier je er ook mee kan helpen?


08000402 bellen en laten aanpassen,  misschien dat iemand hier je er ook mee kan helpen?

ik dek dat je beter 0800 0402 kunt bellen dan het nummer wat @kevster doorgeeft 😀


Allemaal bedankt voor u reacties en advies. Heb gebeld met nummer 0800-0402 en het geregeld. Het email  adres is gewijzegd.

Allemaal bedankt en een fijne dag.

 

Vr.Gr. Willeke.


Mooi zo @Willeke Voorsluijs 👍🏼 En graag geholpen natuurlijk…. 


Noordzee, Even  1 vraagje mijn vraag heft u beantwoord en is opgelost .

Wat nu moet ik dit verwijderen zo ja hoe.

Vr.Gr. Willeke


Hoi @Willeke Voorsluijs ,

Nee hoor, je hoeft de vraag niet te verwijderen. Mogelijk hebben andere mensen in de toekomst nog wat aan het opgegeven telefoonnummer.   


Oke dank u voor u reactie. Fijne dag.