Skip to main content

Hoe kan ik het e-mailadres veranderen waarop mijn facturen krijg? Dit kan niet via mijnkpn?

Dat kun je in MijnKPN regelen @KuipArch bij de rubriek profiel.

 


Dat kan niet via MijnKPN. Bij het profiel kun je alleen het e-mailadres veranderen waarmee je kunt inloggen op het MijnKPN-profiel. Het e-mailadres waarop ik de factuur ontvang en het e-mailadres vermeldt op de factuur kan daar niet gewijzigd worden!


Dat is dus het mailadres ook voor de andere zaken, dan alleen inloggen in MijnKPN.

Het mailadres waar je mee inlogt in MijnKPN is het basis adres voor alle communicatie vanuit KPN naar jou toe @KuipArch 


Ik heb 8 weken geleden het e-mailadres gewijzigd in MijnKPN. Ik blijf echter de facturen ontvangen op het oude e-mailadres!


Ik heb 8 weken geleden het e-mailadres gewijzigd in MijnKPN. Ik blijf echter de facturen ontvangen op het oude e-mailadres!

Dan kun je het beste even bellen met 0800 0402 of in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN ingeven, dan komt een modearator er binnenkort op terug @KuipArch 


Hoi @KuipArch. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice hiervoor? Ik ben erg benieuwd of het inmiddels al gelukt is om het contact e-mailadres te wijzigen. Â