Skip to main content

Beste allen,

 

Ik heb in april dit jaar de overstap gemaakt van hussel naar tv+.

Gezien alle issues (zie mijn topics en reacties)  die er continu mee zijn wil ik graag mijn tv deel geheel opzeggen. Internet mag blijven.

Als ik opzeg, per wanneer gaat de opzegging dan in?

En betaal ik dan alsnog voor de hele maand of worden de dagen van het niet tv kijken op de factuur in mindering gebracht?

Hallo @Dikkedikkie reist , dat kan met 1 maand opzegtermijn via de KPN winkel of morgen even bellen met 0800 0402


Hallo @Dikkedikkie reist , dat kan met 1 maand opzegtermijn via de KPN winkel of morgen even bellen met 0800 0402

Kan dat niet via mijn kpn.

En waar kan ik lezen over de opzegtermijn? Ik lees alleen dat er 1 maand opzegtermijn als je je hele abbo opzegt. Ik lees niets over het opzeggen van tv en internet behouden


Hallo @Dikkedikkie reist dat kan niet via Mijn kpn.

 


Hallo @Dikkedikkie reist dat kan niet via Mijn kpn.

 

Dag Jan, dat is prima. Maar waar lees ik iets terug over 1 maand opzegtermijn bij opzeggen tv dan?


@Dikkedikkie reist  


@Dikkedikkie reist volgensmij kan dat idd niet als omdat je internet en tv gecombineerd jr contract bent aangegaan. Als je daarvan af wil het 'tv+ deel' betaal je deze afkoop x de resterende maanden t/m april 2024. Volgensmij €12,50? 

Nou ik wil daar dus wel even duidelijkheid in. Je zegt 2x "volgens mij".

Ik ben wel benieuwd waar ik deze informatie kan vinden op de kpn website


@Dikkedikkie reist volgensmij kan dat idd niet als omdat je internet en tv gecombineerd jr contract bent aangegaan. Als je daarvan af wil het 'tv+ deel' betaal je deze afkoop x de resterende maanden t/m april 2024. Volgensmij €12,50? 

Nou ik wil daar dus wel even duidelijkheid in. Je zegt 2x "volgens mij".

Ik ben wel benieuwd waar ik deze informatie kan vinden op de kpn website

Ik vind dat ook niet idd, bel morgen even voor nader info


TV is een module (optie) in het abonnement. Kan apart stopgezet maar ik geloof pas na 3 maanden (het komt weinig voor dus ). Het eindigt dan per direct. Volgende factuur bevat correctie voor vooruit betaalde deel. Dus 20 dagen in factuur periode is ook 20 dagen betalen.

Internet, basis van het abonnement, kan eerste jaar niet beëindigd. 

Nu NLZIET voor tv?


Je moet het tv abo binnen tv plus minimaal 1 maand gebruikt hebben, daarna kun je het opzeggen.


Hallo @Dikkedikkie reist ,

Je kunt het TV-gedeelte via de MijnKPN-app per direct opzeggen. (Net getest) 
 

Hoe dan? 
 

Kies bovenin TV

Kies onderin opties

Kies onderin Beheer

Kies abonnement 

Kies TV ontvangers

Kies Nee

Kies doorgaan naar winkelmand

 

Het zal vast ook wel via de PC-versie mogelijk zijn, maar dat heb ik nog niet getest. 
 

Je krijgt via een volgende factuur de resterende dagen dat je geen TV meer afneemt, verrekend. 


Hallo @Dikkedikkie reist ,

Je kunt het TV-gedeelte via de MijnKPN-app per direct opzeggen. (Net getest) 
 

Hoe dan? 
 

Kies bovenin TV

Kies onderin opties

Kies onderin Beheer

Kies abonnement 

Kies TV ontvangers

Kies Nee

Kies doorgaan naar winkelmand

 

Het zal vast ook wel via de PC-versie mogelijk zijn, maar dat heb ik nog niet getest. 
 

Je krijgt via een volgende factuur de resterende dagen dat je geen TV meer afneemt, verrekend. 

Bedankt. Bij deze opgezegd