Skip to main content

Beste. Op 7-2-2022 heb ik na telefonisch contact en n.a.v. beeindiging contract wegens verhuizing mijn Arris stb en bijbehorende spullen retour gestuurd.

Nu he  ik onlangs (mei) een retour doos ontvangen. Ik heb het verzend bewijs expres bewaard.

Hoe krijg ik KPN aan zn verstand dat deze spullen al lang en breed bij u zijn aanbeland? Zodat u stopt met emailen om de hardware te rma-en.

Ik hoor graag van u.

Hallo @Thomas Rouw vul in het privé-deel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN in dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 


Hallo JanD

 

  1. NAW wens ik niet te delen. Ik heb geen zakelijke relatie meer met KPN.
  2. Klantnummer heb ik niet meer want ik ben klant af, aangezien KPN in mijn postcode geen diensten aanbied.
  3. Laatste cijfers van IBAN, Wat moet KPN met mijn bankgegevens?

 

Ik zie al helemaal niet in waarom bovenstaande relevant zou zijn voor mijn vraag.

 

Ik hoor graag van KPN waar ik de verzend bevestiging heen mag sturen. zodat zij dit kunnen afhandelen.

 

Vriendelijke groeten

Thomas Rouw.


Hallo @Thomas Rouw een moderator kan en wil dit voor je uitzoeken en oppakken, vandaar mijn eerdere advies. Zonder die gegevens kan een moderator niets, hij/zij heeft namelijk geen standaard inzicht in de gevraagde gegevens.

Maar als jij ze niet in wilt vullen, prima, dan kun je hier ook niet verder geholpen worden en kan ik je alleen adviseren je verzendbewijs heel goed te bewaren voor lange tijd.

Succes.

 


Hey JanD.

 

Ik heb geen idee wat je rol is hier. Maar ik wacht liever tot iemand van KPN zelf reageert.

GPDR zegt trouwens dat ik alles mag weigeren. Ik ben nmlk geen klant meer. En wat denk je nou zelf... dat ik hier anno 2022 gegevens ga delen omdat een voor mij "onbekende" zegt dat ik dat moet doen? Euhm nee dank je.

Overigens is het ook zo dat KPN zelf naar dit forum verwijst. Ik ga er dan ook vanuit dat ik hier gehoord wordt door dit bedrijf en ze me hier te woord staam

Toch bedankt voor je waarschijnlijk goed bedoelde advies. 

 

KPN, de bal ligt bij jullie. Ik wacht geduldig af.

 

Groetjes Thomas 

 


Hallo @Thomas Rouw ik ben gewoon een mede forumlid, net als jij, die anderen probeert bij te staan.

De gevraagde gegevens kun je in het profielgedeelte invullen waar privé bij staat en zijn dus alléén inzichtelijk voor jou en KPN en dus NIET voor derden, zoals ik.

Dan pas kan KPN, bij monde van een moderator inhoudelijk reageren.

 

 


Dat hoor ik dan graag van hun. Als ze pas reageren als ik mijn privacy recht op moet geven kennik er nog wel een.

Neem evan mij aan dat het bonnentje goed bewaard is.

Grtz Thomas.


Dus jij denkt dat anoniem even in systemen uitgezocht kan worden waar jou retour gestuurde spulletjes zijn, lastig hoor.

Dus als jij de gegevens niet invult zodat een moderator = medewerker kan zien wie @Thomas Rouw is, welke klant het was dan zul je die gegevens toch moeten delen, anoniem is onmogelijk.

Misschien is bellen een optie, gratis 0800-0402 of gewoon de vragen negeren, meestal word er toch geen afkoopsom geheven voor het niet retour sturen, hoop niet dat je naar T-Mobile bent gegaan, die rekenen heel snel de kosten door.


@Thomas Rouw 

Je kunt het Profiel invullen.

Dan kan iemand van kpn zelf even met je mee kijken.

Dat kan via Deze link. 

 

 


@Thomas Rouw

Je kunt het Profiel invullen.

Dan kan iemand van kpn zelf even met je mee kijken.

Dat kan via Deze link. 

 

 

Dat had ik dus al eerder duidelijk uitgelegd, diverse malen, zie eerder dit topic.

 


@Thomas Rouw

Je kunt het Profiel invullen.

Dan kan iemand van kpn zelf even met je mee kijken.

Dat kan via Deze link. 

 

 

Dat had ik dus al eerder duidelijk uitgelegd, diverse malen, zie eerder dit topic.

 

Geeft niet Jan een linkje is wel makkelijk voor TS.


Hoi @Thomas Rouw, bedankt voor jouw bericht.

Zoals door onze community leden ook al is aangegeven: Ik geef dit graag door aan de desbetreffende afdeling. Maar daarvoor heb ik wel gegevens van je nodig. Zonder deze gegevens kan en mag ik jouw oude abonnement niet opzoeken. En dan kan ik dus ook geen melding maken dat je de spullen al retour hebt gestuurd.

Wat ik van jou vraag is:

  • om je forumprofiel aan te vullen met postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.
    • Het klantnummer kan je vinden op de facturen die je van KPN hebt gekregen.
  • om het verzendbewijs hier te delen. Dat mag als foto van het verzendbewijs. Maar de Track & Trace is ook goed.

JanD, gefelixiteerd met je gelijk maar bemoei je er verder niet mee aub het is onder controle met/door KPN zelf.

Denise ik hoor graag van je.

Grtz Thomas


Bedankt voor het invullen van je profiel, @Thomas Rouw. Ik heb de desbetreffende afdeling geïnformeerd dat jij de apparatuur al retour gestuurd hebt. Je mag de brieven als niet verzonden beschouwen. 


Goed om te lezen dat het voor je opgelost is @Thomas Rouw 🙂