Skip to main content

Omdat ik over wil stappen naar ODIDO probeer ik mijn abonnemet bij KPN te beindigen. Op de website van KPN staat dat dit heel snel geregeld kan worden door te drukken op de onderstaande knop → die is er niet. Er is wel een hyperlink naar een webpagina, waar mij verteld wordt weklke abonnementen ik heb….

Bij enige naspeuring blijkt dat meerdere KPN abonnementshouders een probleem ondervinden bij het opzeggen van hun Spotify abonnement.

Lijkt een beetje op tegenwerking van KPN?

Als u overstapt naar Odido hoeft u niets te doen. Odido zegt bij KPN uw abonnement voor u op. U moet dan gebruik maken van de verhuisservice. Dan word er automatisch voor gezorgt dat u geen dag zonder internet zit.


Hallo @opzeggen spotify ,

Hoe kan ik Spotify bij KPN opzeggen?

Als je nog een abonnement hebt waarbij Spotify gratis inbegrepen zit, kan je deze niet uit je abonnement verwijderen. Maak je gebruik van betaalde Spotify Premium via KPN dan kun je dit in je MijnKPN opzeggen.

Let op: Je betaalt vanaf nu niet meer voor gebruik per dag, maar voor een gebruiksperiode van 30 dagen. Geef je een opzegging aan ons door, dan kan je Spotify Premium blijven gebruiken tot het einde van de gebruikersperiode.

Bron:


Maar OK: als het niet lukt via MijnKPN, bel dan met 0800-0402. Dan regelt de klantenservice het voor jou. 


Het is echt niet mogelijk via “MijnKPN” de link te vinden om het abonnement stop te zetten. Kunt u mij de hyperlink sturen waar dit op de website wel mogelijk is? Zo moeilijk an dat niet zijn?


Nee, want ik heb geen Spotify. 
 

Maar bel even met 0800-0402, dan wordt het meteen geregeld.


Waarom wilt u zo nodig Spotify stopzetten? Als u overstapt naar Odido word u thuis abonnement door Odido opgezegd en daarmee stopt ook Spotify. Dus waarom die moeite?


Overstap service @Nick83 . Niet verhuis service.


Reageer