Skip to main content

Een goede avond.

Na een poosje zoeken kom ik niet verder als: Een bel verzoek doen of zelf bellen.

Dat gaat alleen erg lastig als je doof ben.

Wat ik graag wil regelen is een abonnement omzetten naar een nieuwe. Daarvoor moet ik het oude opzeggen en een nieuwe aanvragen. Echter.. Ik blijf dan in de lus hangen: u kunt een bel verzoek doen of zelf bellen. 

Dat gaat hem niet worden.

Wat ik wil is een oud abonnement opzeggen en een nieuwe aanmaken. De oude is namelijk niet meer aan te passen.
Wij hebben nog een Internet Thuis Instap. Die wil ik om gaan zetten naar alleen Internet.

TV en andere extra's heb ik niet nodig.

Ik hoor graag hoe je dit als auditief beperkt persoon kan regelen.

Groet,

Frans

Ik hoor graag hoe je dit als auditief beperkt persoon kan regelen.

Hoi Frans, 

Opzeggen is niet nodig, je kan via deze link als het goed is alles regelen.
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Als je dingen wilt verwijderen, klik je op het - icon.

 


Ik hoor graag hoe je dit als auditief beperkt persoon kan regelen.

Hoi Frans, 

Opzeggen is niet nodig, je kan via deze link als het goed is alles regelen.
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Als je dingen wilt verwijderen, klik je op het - icon.

 

SaltyBart.

 

Mijn dank! Nu had ik het binnen 1 minuut geregeld.

Of niet goed gelezen of het was niet duidelijk aangegeven op de website. Ik kreeg niet helder of je je oude abonnement kon omzetten naar een nieuwe of dat je hem moest opzeggen en een nieuwe aan moest vragen. Die optie kwam later wel omhoog en daardoor wist ik dat het gelukt was. Met KPN heb ik zelden problemen gehad en dat wilde ik niet zomaar opgeven. Soms even door gaan met proberen.

Als doof persoon blijft het toch vaak wel even een uitdaging om dit soort vragen goed op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Frans

P.s. mijn probleem is nu op gelost. De vraag kan als opgelost worden beschouwd
 


Deze link zit wat verstopt, deze opties heb je ook niet standaard in de mijn kpn omgeving.
Je moet hem echt even weten zeg maar.

Fijn dat het nu gelukt is!


Reageer