Skip to main content

hoe kan ik mijn abonnement en Telefoon in een keer betalen 

omdat ik over ga naar een andere aanbieder 

Welkom op het forum van KPN @opel rekord 

Jammer dat je KPN gaat verlaten, en gaat overstappen naar een andere provider.
Ik snap dat je dan je mobiele abonnement en bijbehorende toestel in één keer wilt betalen (afkopen), zodat je dan gelijk van KPN af bent qua betalingen.

Dit kun je regelen via de telefonisch klantenservice van KPN, die je kunt bereiken via het (gratis) telefoonnummer: 0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt doorverbonden met de afdeling opzeggingen.
Zeg dan tegen de medewerker die je aan de lijn krijgt, dat je jouw mobiele abonnement en bijbehorende toestel wilt afkopen (in één keer betalen), die het dan vervolgens in samenspraak met jouw zal gaan regelen.

De telefonische klantenservice is bereikbaar:
Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur, en op de zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur.
Op zondag en feestdagen gesloten!

Via het KPN forum is het afkopen van een abonnement niet te regelen.


https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/aflossen.htm

 


 

Hoi @Glille 

 

Met deze online optie, kun je alleen het toestelkrediet in één keer afbetalen, niet het mobiele abonnement zelf zoals @opel rekord ook duidelijk heeft aangegeven.

Via de afdeling opzeggingen​​​ kan @opel rekord alles in één keer regelen, en wordt er dus één iDeal link gestuurd of per automatische incasso het gehele bedrag in één keer in rekening gebracht, dus de resterende periode van het mobiele abonnement én het toestelkrediet.