Skip to main content

Ik heb binnen deze community de juiste antwoorden op mijn vragen (nog) niet kunnen vinden.

Na vele jaren klant van xs4all te zijn geweest zijn we in 2022 collectief ondergebracht in een zgn. “XS4ALL abonnement” bij KPN. Nu kan ik binnen ‘mijn KPN’ een aantal zaken prima regelen, maar wat ik graag wil wijzigen juist niet, waarschijnlijk omdat deze items een vast onderdeel zijn van mijn xs4all abonnement binnen KPN. Omstandigheden kunnen echter wijzigen en ik zou graag een aantal zaken willen aanpassen:

 - De Fritz!Box 7590 teruggeven. (heb nog een eigen FB7583 in de kast staan)

 - KPN Service Plus stoppen. (nooit gebruikt en ben dit ook niet nodig)

 - Spotify Premium beëindigen. (wordt niet meer gebruikt) 

Mijn vraag is: kan KPN deze 3 items uit mijn xs4all abonnement halen en wat is het financiële profijt hiervan. Zeker, ik kan bellen met de klantenservice, maar mogelijk hebben andere communityleden al eens met dit bijltje gehakt.  

1 en 2 horen bij je abonnement. Dus de Fritzbox van Xs4all juist in de kast zetten 😉

3 zal waarschijnlijk ook in je abonnement zitten. Net als bij de oudere kpn abonnementen Alles in 1 Standaard en Premium. 

Je kan je abonnement wijzigen naar de huidige kpn propositie. Dan krijg je wel andere tv ontvanger(s).

 


-knip-

Je kan je abonnement wijzigen naar de huidige kpn propositie. Dan krijg je wel andere tv ontvanger(s).

 

En dat is juist wat ik niet wil! De Arris Vip5202 voldoet uitstekend, is overzichtelijk en werkt uitstekend. 


Tja. Dan kan dat er allemaal niet uit.

De Fritzbox van XS4ALL zet je in de kast en de jouwe sluit je aan. 

Voor XS4ALL abonnement hen bellen op het 020 nummer. 


Tja. Dan kan dat er allemaal niet uit.

De Fritzbox van XS4ALL zet je in de kast en de jouwe sluit je aan. 

Voor XS4ALL abonnement hen bellen op het 020 nummer. 

Ga ik morgen maar eens doen, bellen met xs4all: 0203987666 en zien hoe flexibel men is. 


Tja. Dan kan dat er allemaal niet uit.

De Fritzbox van XS4ALL zet je in de kast en de jouwe sluit je aan. 

Voor XS4ALL abonnement hen bellen op het 020 nummer. 

Ga ik morgen maar eens doen, bellen met xs4all: 0203987666 en zien hoe flexibel men is. 

Over het bovenstaande zojuist uitgebreid gesproken met de helpdesk/klantenservice van XS4ALL. De drie genoemde elementen: Fritz!Box, Service Plus en Spotify blijken idd. een vast onderdeel van mijn ‘XS4ALL abonnement’ bij KPN te zijn en zijn daaruit niet los te weken. De enige route daarin is om na einde contract met XS deze te beëindigen en met KPN een nieuwe overeenkomst aan te gaan en de drie genoemde items buiten dit nieuwe contract te houden. Dat ben ik vooralsnog niet van plan. En zo blijft dus alles bij het ‘oude’. 


Je mag gewoon je eigen Fritzbox gebruiken. 

Ik weet geen provider waarbij het modem er niet bij in zit.

Bij kpn nu de Box12. Maar ook die mag de kast in voor eigen modem. 

Alle extra diensten zijn losse opties en hoef je dus niet te nemen. 

Ik kijk al 2 jaar met de TV+ BOX DIW7022. Bevalt mij prima. Kon m'n chromecast/ Nokia streamingbox 8000 vervallen op de Samsung televisie 😀👍


Ik weet geen provider waarbij het modem er niet bij in zit.

netrebel.


Die leveren dan weer geen eigen tv dienst wjb. Ze verwijzen naar NLziet, canaldigitaal en npo start / plus. 

Maar dat biedt allemaal geen opnemen. 

Ook is de tv dienst van canaldigitaal, zonder opnemen zonder ontvanger,  met 14,95 alweer aardig duurder dan kpn met ontvanger met 12,50. 


Reageer