Skip to main content

Ik ben al weken bezig om door te geven dat ik geĆ«migreerd ben maar KPN lijkt het niet te snappen. Waarom wordt deze mogelijkheid geboden als het niet werkt?? Als bewijsstuk heb ik een print van mijn overheid meegestuurd, meer kon de gemeente niet voor me betekenen. Een contract van werk in Zwitserland meesturen is qua AVG niet gewenst uiteraard, daar heeft KPN niets mee te maken.Ā 

Ā 

Hoi @ZwitserĀ .Ā  Ā Dat kan maar op Ć©Ć©n manier.Ā  Exact de spelregels zoals ze hier staan, volgen.

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/emigreren.htm

Ā 

  • Een bewijs van uitschrijving bij de gemeente of je arbeidscontract in het buitenland of een verklaring van je studie instelling in het buitenland.
  • Je klantnummer
  • Je contactgegevens
  • Geef aan welk mobiele nummer je eventueel wilt behouden door je abonnement om te laten zetten naar prepaid. Vul het online formulier in en voeg deze gegevens toe.


@ZwitserĀ , is het jou uiteindelijk gelukt? Ik heb het zelfde probleem. En nu zijn ze niet meer te bereiken šŸ˜‘šŸ˜‘. Hebben een aanvulling op het werkcontract aangeleverd maar is dus niet goed. We hebben alleen huurcontract en een visum waarbij het meerendeel op mijn partner zijn naam staat en het contract van kpn staat op mijn naam.

Ā 


@Femmie_04Ā . Maar ben je wĆ©l geĆÆmmigreerd dan? Zo ja, dan is daar toch een bewijsstuk van?


@Erwin_Ā ja zeker we zijn geĆ«migreerd maar dat wordt dus niet erkend als bewijs šŸ¤·ā€ā™€ļø. Heb nu nog een keer geprobeerd hopelijk is dit nu wel goed šŸ¤ž maar frustrerend is het wel.


Heb het zelfde probleem. Heb 2x het formulier ingevuld en documenten mee gestuurd. En vervolgens hoor je weken niks. Bel je ze dan kunnen ze je niet helpen. En ondertussen wel maar betalen...Ā 

Is er een directe nummer naar de betreffende afdeling .?