Dag, ik wil mijn thuis abonnement wijzigen: zonder televisie en geen vaste telefonie.
Totaal onduidelijk waar dat moet, dus graag een concreet stappenplan. Zo niet, dan stap ik over.
Alvast dank.
Dag, ik wil mijn thuis abonnement wijzigen: zonder televisie en geen vaste telefonie.
Totaal onduidelijk waar dat moet, dus graag een concreet stappenplan. Zo niet, dan stap ik over.
Alvast dank.
Hallo
Dat zou moeten kunnen via MijnKPN.
Je kunt jouw abonnement ook goedkoper maken door te verlengen.
Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
Maar dat is verder voor jou niet relevant als je alleen internet wilt.
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Dank voor het meedenken Noordzee!
Helaas: op MijnKPN kun je dus niet 'downgraden’.
De verlenglink helpt me ook niet verder, want ik wil juist internet only.
Ergens op de KPN website staat dat je minder hoeft te betalen als je geen televisie/vaste telefonie afneemt maar dat is dus gewoon niet waar.
Ergo: Ik ga z.s.m. overstappen naar een ander bedrijf.
Groet,
Kyra
Graag gedaan
Maar internet-only zou via die link gewoon moeten kunnen. En anders eventueel heel even TV erbij en dat TV kan je dan bij de volgende wijziging (bv over een maand) alsnog uit jouw abonnement verwijderen.
Heb je geen vertrouwen in die internetpagina? Bel dan morgen vanaf 8.00 met 0800-0402 en dan regelen ze het daar voor jou.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.