Skip to main content

Heb abo hetnet, kpn faktureert maar mijnkpn kan mijn product niet vinden, dus kan ik niets wijzigen. 0800 0402 lijkt op mijn kpn dus kom ik niet verder

 

Heeft kpn gewoon n email contactformulier?

 

R.Schell

Hoi @rschell6809, welkom op het forum. Er is inderdaad geen e-mailformulier, maar we kunnen via deze weg met je meekijken. Telefonisch is ook mogelijk via het nummer wat je noemt, daar krijg je eerst een aantal opties en als je er daarmee niet uitkomt krijg je een collega aan de lijn. 

Wat voor Hetnet abonnement wordt er precies gefactureerd? Het kan zijn dat het bijvoorbeeld een e-mailonly pakket is welke niet gekoppeld is aan jouw MijnKPN omgeving. Als je de gegevens (klantnummer) daarvan hebt kan je 'm vermoedelijk koppelen en inzien. Heb je geen gegevens van dat abonnement?

 


Zoals je zegt een email only pakket, niet internet. Mijnkpn app in mijn geval geeft alleen mijn vorig mobiel abonnement v kpn.

Ik bel dan het nummer en kijk of ik door kan komen

Mvg Ralph


Naam: KPN B.V. klantnummer        
****
IBAN: NL41INGB0000467598 (tegenrek)

Dit is n deel vd afschrijving

Mvg Ralph

 

Admin: klantnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel


Hallo @rschell6809 

Een e-mail only abonnement kan ook gekoppeld worden via MijnKPN op de website. Alleen heb je dan het klantnummer nodig. Dat staat als het goed is op de bankafschrijving.

Kies na inloggen in MijnKPN voor Producten → Product toevoegen

Met postcode, huisnummer, klantnummer (van recente bankafschrijving) en laatste drie cijfers van het bankrekeningnummer zou je dan moeten kunnen koppelen.

Daarna kan je via MijnKPN het account beheren.


Werkt perfect! Betaalrekening kunnen aanpassen...

Dank jullie wel!!!

Mvg Ralph Schell


Graag gedaan @rschell6809 

Haal nog in jouw eerdere reactie het klantnummer weg, dat is persoonlijke informatie.
Via de drie puntjes rechtsonder het bericht en ‘Bewerk’. Dit kan tot 1 uur na plaatsing, snel dus !!

Ik zal de moderators ook een seintje geven, dan halen die het wel weg als het jou niet meer lukt.


Te laat helaas

 

Mvg Ralph


Geeft niet @rschell6809 , de moderator had mijn seintje al gezien en heeft het voor je weggehaald.

Fijn weekend !!


Oh vandaar dat ik m niet zag

 

Dank en fijn weekend