Skip to main content

Al 3 keer klantenservice gebeld om 2 klantnummrrs die we nu hebben samen te voegen. Eerst hoeft het niet zeggen ze. Tweede persoon zegt het geregeldvte hebben. Blijkt niet het geval want nu krijgen we een factuur van e-mail only wat niet klopt omdat dit aan het glasvezelabb. gekopprld moet worden. De drtde persoon vandaag verwijsd me naar jullie site omdat ik het zelf zou kunnrn doen, maar dat eeen overname en geem samenvoeging. Graag iemand die dit kan oplossen en correctoe van de verstuurde factuur. 

Hi @Robir! Dat samenvoegen moet gewoon kunnen, dus ik kijk met je mee. Wil je hiervoor je forumprofiel ook aanvullen met je oude klantnummer? Degene die bij je e-mail only hoort is dat. Die vind je ook bovenaan de facturen van het e-mail only abonnement. Noteer in je forumprofiel (onder persoonlijke opmerkingen bijvoorbeeld) ook het hoofd e-mail adres van je e-mail only abonnement. 

Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik het doorzetten en word je per SMS op de hoogte gehouden van het samenvoegen. 🙂 Vergeet niet om voor de zekerheid ook een back-up te maken van alle e-mails die je wilt bewaren. 


Gevraagde gegevens toegevoegd aan mijn profiel.


Bedankt! Ik heb het aangevraagd. Je ontvangt een SMS zodra het afgerond is en mocht het niet direct lukken, dan word je gebeld door de afdeling die dit oppakt om het verder met je op te pakken. 🙂