Skip to main content

Kunt u mij zegen hoe ik ESR tv abonnement uit kan schakelen. Ik weet niet eens wat het is?🤓

 

*Admin* Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hoi Corrie, welkom hier. 

De enige ESR die ik kan vinden is https://www.esrtv.com/

Ik heb dan het vermoeden dat je dit op de factuur van je mobiele telefoon ziet, klopt dit? En zo ja, welk toestel heb je precies? Android of iPhone? 


Het is onvoorstelbaar dat een gerenommeerd bedrijf als KPN, maar klakkeloos aanneemt dat men zonder enige controle bij de incassant (ESR TV) geld kan incasseren bij hun trouwe cliënten, zonder zich van de juistheid te verwittigen bij hun klant. Als jarenlange klant overweeg alles bij KPN weg te halen en bij hun concurrent onder te brengen, want dit buiten alle proporties. Als men claimt bij KPN verschuilen zij zich achter iets wat helemaal niet is gepasseerd. Treurig en totaal geen empathie voor een trouwe abonnee.


Het is onvoorstelbaar dat een gerenommeerd bedrijf als KPN, maar klakkeloos aanneemt dat men zonder enige controle bij de incassant (ESR TV) geld kan incasseren bij hun trouwe cliënten, zonder zich van de juistheid te verwittigen bij hun klant. Als jarenlange klant overweeg alles bij KPN weg te halen en bij hun concurrent onder te brengen, want dit buiten alle proporties. Als men claimt bij KPN verschuilen zij zich achter iets wat helemaal niet is gepasseerd. Treurig en totaal geen empathie voor een trouwe abonnee.

Hoi @Kosten All in One . ESRTV had me goed geholpen nadat ik met ze gebeld heb. Ik ben meteen door ze afgemeld en de kosten zijn teruggestort. Je kan ze via helpnl@esrtv.com bereiken. Of bellen naar 0800 0226831


Goede avond

Ik heb net het nummer gebeld en het heeft geholpen en ben ook gelijk naar  payinfo gegaan om daar in te stellen dat er geen betaling kunnen komen. Via je abonnement 

0800 0226831


Hoe kan ik mijn ERS TV uitschakelen of opzeggen. Ik zie dit steeds op mijn rekening

Met vriendelijke groet

Thijs Risselada

 


Hoe kan ik mijn ERS TV uitschakelen of opzeggen. Ik zie dit steeds op mijn rekening

Met vriendelijke groet

Thijs Risselada

 

Het is onvoorstelbaar dat een gerenommeerd bedrijf als KPN, maar klakkeloos aanneemt dat men zonder enige controle bij de incassant (ESR TV) geld kan incasseren bij hun trouwe cliënten, zonder zich van de juistheid te verwittigen bij hun klant. Als jarenlange klant overweeg alles bij KPN weg te halen en bij hun concurrent onder te brengen, want dit buiten alle proporties. Als men claimt bij KPN verschuilen zij zich achter iets wat helemaal niet is gepasseerd. Treurig en totaal geen empathie voor een trouwe abonnee.

Hoi @Kosten All in One . ESRTV had me goed geholpen nadat ik met ze gebeld heb. Ik ben meteen door ze afgemeld en de kosten zijn teruggestort. Je kan ze via helpnl@esrtv.com bereiken. Of bellen naar 0800 0226831