Skip to main content

weet iemand hoe ik mijn facturen als (pdf)doc kan exporteren. Ik heb niks aan een webformat

De facturen zijn PDF. Ze worden alleen in de browser geopend. U kunt ze opslaan door ergens op "Opslaan" te klikken ofzo. Of wellicht op een bepaald symbooltje wat daar voor bedoeld is.


Ok helder, opslaan is inderdaad onderdeel van de oplossing. Blijft ove4 dat de opslag altijd met dezelfde filenaam “webpagina” gebeurt. Kortom een hoop extra geklik voor de boekhouder….. ik dus.

Alleen bij kpn……


Ok helder, opslaan is inderdaad onderdeel van de oplossing. Blijft ove4 dat de opslag altijd met dezelfde filenaam “webpagina” gebeurt. Kortom een hoop extra geklik voor de boekhouder….. ik dus.

Alleen bij kpn……

Inderdaad. Daar hebben ik en anderen hier op het forum al meerdere malen over geklaagd. Zie ook dit topic:

https://forum.kpn.com/facturen-en-administratie-125/probleem-met-bekijken-en-downloaden-facturen-via-mijnkpn-562248?postid=1496445#post1496445

Als u de klantenservice belt (0800-0402), dan kunt u in laten stellen dat u de factuur weer via de mail als bijlage krijgt. Misschien is dat handiger.


Dat ga k gelijk doen want is de oplossing