Skip to main content

Op 7 augustus kreeg ik een mail van KPN: “Uw product is ontkoppeld van uw KPN ID”.

Nu was ik in de veronderstelling dat ik de mobiel van mijn echtgenote toegevoegd had aan “Mijn KPN”.

Wel gezocht in dat ondoorgrondelijke “Mijn KPN”, maar omdat het verder niet veel uitmaakte, heb ik gefrustreerd de handen in de lucht gegooid en ben ik verder gegaan met mijn wat minder “digi-ontwikkelde” boomer leven.

Toen kwam vandaag de nieuwe factuur “mobiel”.

Even uitgerekend wat de prijsverhoging was en kwam op 15,02857142857143% uit. Da’s nogal fors.

Uit nader onderzoek bleek, dat dat was over het “thuis” abonnement. En nu zoek ik dus de facturen van ons “Mobiel” kontrakt. 

Geen idee waar ik die moet zoeken.

Vertelt u eens.

 

P.S.: Nu heb ik geen idee wat hieronder een “Tag” is en wat het eventueel betekent als ik “klantenservcice” “tag”, maar misschien helpt dit om een ingang bij “klantenservice” (volgens mij heeft KPN die niet) te vinden.

Je weet maar nooit.

 

In MijnKPN kunt u de facturen vinden...


Hoi @ikwileenantwoord 
De klantenservice is bereikbaar onder het gratis nummer van de KPN 0800 0402 Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Nick, je hebt het verhaal niet goed gelezen.

De facturen voor mobiel staan niet in “Mijn KPN”

 

Huistijger, het nummer is bekend, maar je denkt toch niet dat ik eindeloos op een contact ga zitten wachten, of doe jij dat wel?

Als ze niet binnen vier minuten aan de lijn zijn, is het voor mij afgelopen.

Dan is de “service” niet bestaand.

Uit ervaring is mij bekend dat de KPN geen “klantenservice” heeft.

 


Hoi @ikwileenantwoord 
Als je in MijnKPN bent dan staat er bovenaan een menu waaronder Producten.
Als je dat aanklikt dan kun je kiezen uit Thuis of Mobiel.
Daar klik je aan wat je wilt hebben.
En dan heb je de juiste facturen te pakken.


@ikwileenantwoord Als je een mail heb gekregen dat er iets is ontkoppeld dan zit dat er dus niet meer bij.

Je zult dus het nummer opnieuw moeten koppelen/toevoegen.

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Dank tijgertje en slimmerik.

Het is weer terug. De oplossing was een combinatie van jullie antwoorden.

Waarom KPN de mobiele produkten in eerste instantie verwijderd heeft doet er nu niet meer toe.

 

 


@ikwileenantwoord is er in die periode iets veranderd aan een van de abonnementen?

 

Hopelijk werkt het weer zoals voorheen


Verder alles OK. Bedankt.

Gaat wel weer een feestje worden als we van dat gratis TV abonnement af willen wanneer we dat een jaar hebben.

Waarom geven die gasten je iets waar je niet om gevraagd hebt?

Willen ze dat TV kastje zeker ook terug. Nou ja, ze hebben het gebracht en dan komen ze het wel weer ophalen ook, zit nog in de doos. 😏

 


@ikwileenantwoord Dat zal dan retour gestuurd moeten worden.

 


Dat kun je gratis retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen a.d. Rijn

Doe er even een briefje bij met je gegevens en bewaar de Track and Tracecode