Skip to main content

2 jaar geleden verhuisd.

In mijn KPN en het factuuradres van mijn mans mobiel is het nieuwe adres van 2 jaar geleden netjes aangepast.

Op het nieuwe adres van 2 jaar geleden en heden hebben we het abonnement met tv/internet/vaste telefonie mee verhuisd.

Helaas op de factuur staat nog steeds het oude adres van 2 jaar geleden!

En natuurlijk wil ik ook deze aangepast krijgen.

Aanpassen via mijn KPN lukt niet en wat ik ook probeer, chatten met een medewerker was makkelijk geweest maar ook dat lukt niet.

Formulier invullen heeft ook geen zin omdat je dan een mail binnen krijgt dat je via MijnKPN dit moet wijzigen!

Ha, da's natuurlijk niet de bedoeling, dat je het oude adres op de factuur blijft houden, @Corrie O. Goed dat je dit aankaart, en welkom hier 🙂 Wil je jouw forumprofiel invullen met je huidige adres- en abonnementsgegevens. En dan onderaan in het vak ‘persoonlijke opmerking’ je oude adres zetten? Reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Dan ga ik voor je aan de slag om dit hersteld te krijgen.


Hallo Erik,

Dank je voor je reactie.

Het gevraagde heb ik inmiddels gedaan.

Groetjes, Corrie


Dank je, @Corrie O! Ik heb een melding aangemaakt om het adres aan te laten passen op de factuur. Duurt meestal een paar werkdagen om dit te laten doorlopen. Dus ik verwacht dat het dan op je komende factuur in orde is. 

 

Verder nog een tip. Het viel me op dat je ook veel gebruik maakt van je vaste telefonie. Ik zie in de afgelopen maanden dat je heel regelmatig meer dan €9,99 aan belkosten hebt in een maand. Hiervoor hebben we  een BelOnbeperkt NL bundel voor €9,99 per maand. Hiermee bel je verder gratis naar andere vaste én mobiele nummers in Nederland. Je kunt deze bundel aanzetten via je MijnKPN. Hij gaat dan per direct in. En, hij is maandelijks ook weer op te zeggen. Dus verwacht je een periode minder te bellen, dan kun je hem ook weer een poosje uitzetten.


Dank je Erik voor je hulp en ook voor je tip, ga meteen kijken en eventueel aanpassen.

Volgende maand ga ik zien of het factuuradres is aangepast, vind het trouwens nog steeds vreemd dat dit bij de verhuizing van 2 jaar geleden niet automatisch aangepast wordt en het zo omslachtig is om het aangepast te krijgen, dus bij deze heb ik ook een tip terug gegeven voor KPN.

Groetjes, Corrie


Erik zou ik nog een vraag mogen stellen aan je?

Wij hebben 3 tv-ontvangers. Kunnen wij 1 tv-ontvanger ook maandelijks of zelfs voor een half jaar uit kunnen zetten zonder dat we deze terug hoeven te sturen?

Hoor graag van je, alvast bedankt


Erik zou ik nog een vraag mogen stellen aan je?

Wij hebben 3 tv-ontvangers. Kunnen wij 1 tv-ontvanger ook maandelijks of zelfs voor een half jaar uit kunnen zetten zonder dat we deze terug hoeven te sturen?

Hoor graag van je, alvast bedankt

Hallo @Corrie O uitzetten of niet gebruiken kan gewoon, je blijft eventueel wel extra betalen voor die ontvanger.


Hallo Jan,

Ja ik begrijp dat ik deze niet moet gebruiken maar het gaat me er dan ook om dat ik er ook niet voor hoef te betalen, eigenlijk hetzelfde als bij de tip die Erik gaf over de vaste telefoon.

Ik heb 3 ontvangers in huis, de laatste nieuwe heb ik nog steeds niet in gebruik maar betaal er wel voor. Kan ik de betaling hiervoor uitzetten zonder dat ik deze terug hoef te sturen?

Alvast bedankt


Het is helaas niet mogelijk om een tv-ontvanger tijdelijk uit te zetten zonder deze terug te sturen, @Corrie O.

Ons systeem is ingericht op geautomatiseerd toesturen van ontvangers als je er een toevoegt aan het abonnement. Dat kunnen we niet uitzetten. Dus dat betekent dan ook dat bij verwijderen van een ontvanger hij teruggestuurd moet worden. Anders eindig je, als je vaker verwijdert en toevoegt, met een hele stapel kastjes thuis 😄


Het is helaas niet mogelijk om een tv-ontvanger tijdelijk uit te zetten zonder deze terug te sturen, @Corrie O.

Ons systeem is ingericht op geautomatiseerd toesturen van ontvangers als je er een toevoegt aan het abonnement. Dat kunnen we niet uitzetten. Dus dat betekent dan ook dat bij verwijderen van een ontvanger hij teruggestuurd moet worden. Anders eindig je, als je vaker verwijdert en toevoegt, met een hele stapel kastjes thuis 😄

Dank je Erik, dat vermoeden had ik al, jammer maar het is niet anders


Erik, gisteren nieuwe rekening ontvangen….. helaas nog steeds met het oude adres erop.

groetjes, Corrie


Ha Corrie, wat ontzettend rot dat het niet gelukt is! Ik heb een andere afdeling aangestuurd met het verzoek om het per direct aan te passen. Wil je ons op de hoogte houden? Excuses dat het zo'n gedoe is!


@Corrie O ik heb zojuist bevestiging ontvangen dat het adres nu overal goed genoteerd staat. Het zou op de volgende factuur écht goed moeten staan. 


Dank je Marcia voor je reactie…. helaas zojuist nieuwe rekening binnen gekregen met het oude adres erop!

Groetjes, Corrie


Ah nee, wat stom! Ik heb er achteraan gemaild hoe dit kan. Kom er op terug, @Corrie O!


Hoi Erik,

Kan nu zelfs geen facturen meer inzien, geen toegang tot deze pagina, 403 forbitten.

Zou ook fijn zijn dat ik kan chatten met een medewerker, maar die mogelijkheid vind ik nergens meer.

Groetjes, Corrie


Hallo,

Inmiddels kan ik weer in de facturen en zie dat het adres nu eindelijk na 2 jaar is aangepast.

Evengoed bedankt voor de hulp.

Groetjes, Corrie


Fijn om te horen, Corrie dat het nu eindelijk aangepast is! Sorry dat het zo lang heeft moeten duren. 


Reageer