Skip to main content

Via kpn “ ontdek Donald Duck in het Rijksmuseum kaartjes “  , a 4 euro ‘ gewonnen ‘ alles betaald ,  bericht ontvangen dat ik tickets heb …… maar deze zijn helaas niet te downloaden … op verschillende tablets , iPhone geprobeerd , helaas …. 
hoe lossen we dit op ?. 
 

Marjo 

 

 

Hé dat ik leuk, dit lijkt mij ook een leuk uitje, @Smouse!

Heb je toevallig ook eens de geschiedenis van jouw browser gewist? Zo niet, wil je dat eens proberen en dan de volgende stappen doorlopen:

  • Ga naar seaters.com/kpn en klik op Inloggen
  • Log in met jouw KPN ID gegevens: je wordt doorgeleid naar de website van Seaters
  • Als het goed is, zie je dan dit staan:
     
  • Klik vervolgens op Download tickets

Ik hoop dat het nu wel lukt om de tickets te downloaden. Mocht het niet lukken, dan wil ik je vragen om het onderstaande formulier in te vullen. Wij hebben zelf geen inzage in het systeem van Seaters: de helpdesk van Seaters helpt je graag verder!
 

Stel direct een vraag aan Seaters


Wat gebeurt er precies? Krijg je foutmeldingen?


De kaartjes kunnen niet gedownload worden !

zodra ik druk op ‘ download de tickets ‘ gebeurt er niets .

 


Heb je het al geprobeerd na het wissen van de geschiedenis van je internetbrowser? Heb je anders de mogelijkheid om het op een PC of laptop te testen?

Als dat niet werkt, dan raad ik je aan om Seaters in te schakelen via het contactformulier.


Dat heb ik allemaal gedaan , ook naar seaters gemaild , maar niets meer van gehoord  …

 

hoe nu verder …


Goed dat je Seaters gemaild hebt: zij zijn degene die verder kunnen helpen met de kaartjes. Heb je inmiddels al een reactie gehad?


Goed dat je Seaters gemaild hebt: zij zijn degene die verder kunnen helpen met de kaartjes. Heb je inmiddels al een reactie gehad?

 

Ja ik heb gisteren antwoord gehad en een nieuwe link ontvangen waarmee ik de kaartjes kon downloaden .

eind goed al Goed !👍 


Top! Heel veel plezier met het uitje! Ik vind het leuk als je nog laten weten hoe het was!


Reageer