Skip to main content

Ik wil mijn verlengings mogelijkheden bekijken maar het tablet nummer wordt niet geaccepteerd 

Hallo @cheque je bedoelt waarschijnlijk een 097 datasim nummer die je uitsluiten in een tablet mag gebruiken?

Verlengen hoeft niet, is allleen zinvol als het qau diensten en/of prijs interessanter c.q. vcoordeliger voor je is.

Als je niets doet loopt je abo gewoon door, nu met de opzegtermijn van 1 maand.

 


Jan dank je wel voor de info.  Ik vind dat KPN  dat duidelijker kan aangeven op de site,  nu krijg je alleen een boodschap dat je een ongeldig nummer hebt ingevoerd. 


U voert uw nummer vermoedelijk in op de plek die bedoeld is voor 'gewone' 06 nummers vandaar deze foutmelding.

 

Het niet 'hoeven' verlengen wordt ook op de pagina's over mobiel internet genoemd  zie hier. Kleine opmerking als men niet af en toe een mobiel abonnement vernieuwd, kunnen de kosten ongemerkt elk jaar ongemerkt oplopen vanwege de inflatie correctie.

 

 


Hallo @cheque ,

Je kunt verlengen in een KPN-winkel, of via 0800-0402.

Waarschijnlijk ga je dan maandelijks iets minder betalen, omdat de verhoging van de prijsindexatie er dan niet bij zit. Aan de andere kant heb je weer een langere contractduur. 

Verlengen is niet verplicht, jouw abonnement loopt anders ongewijzigd door en je kunt nu altijd opzeggen met een opzegtermijn van één maand. 

Aan jou de keus! 


Hi en welkom op ons forum @cheque. Goed dat je je vraag hier stelt. 

Ik zie dat je al een boel uitleg en suggesties gekregen hebt, fijn om te zien! Ik heb er inhoudelijk weinig aan toe te voegen, en hoop dat je er hiermee uit komt.