Ik probeer het welkomstcadeau, de iPad, aan te vragen, maar ik kan de link om dit te doen niet vinden. Zouden jullie me alsjeblieft die link kunnen opsturen, zodat ik het kan aanvragen?
Met vriendelijke groet,
Manuela
Ik probeer het welkomstcadeau, de iPad, aan te vragen, maar ik kan de link om dit te doen niet vinden. Zouden jullie me alsjeblieft die link kunnen opsturen, zodat ik het kan aanvragen?
Met vriendelijke groet,
Manuela
Hallo
Â
Die zou je niet aan hoeven te vragen, de iPad wordt vanzelf opgestuurd zodra je aan de voorwaarden voldoet:
Het cadeau wordt na de activatie van je abonnement, het aansluiten van het door KPN geleverde modem en het aflopen van de zichttermijn naar je toe gestuurd. Zodra het cadeau naar je verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace code van ons, waarop je de status van de levering kunt controleren.
Bron: https://www.kpn.com/welkomstcadeau (in het document onder afgelopen iPad acties)
Â
Zie ook het artikel in de kennisbank:
Daar kan je vinden wie je kan bellen over vragen over de levering:
Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?
Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.
Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088Â 6237 006 (lokaal tarief).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.