Skip to main content

Zo te lezen hier, ben ik zeker niet de enigste. 2 kaarten voor mn zoon en ik zelf “gewonnen” via Seaters voor FC Utrecht-Fortuna morgen avond. Tot op heden nog niets ontvangen. Dit kan uiteraard maar schandaliger vind ik dat ik inmiddels al 2 keer een service formulier heb ingevuld over het hoe wat en wanneer en dat de reactie 0,0 is. Geen antwoord, geen bevestiging……. Doodstil als een telefoonlijn waarbij een of andere kraanmachinist per abuis het kabeltje doormidden heeft getrokken. Hoe leg ik dit uit aan mn zoon van 11? We gaan of misschien toch maar niet? Los van het feit dat het al betaald is. 
 

absurt en schandalig. 

helaas nergens een telefoonnummer te traceren.

 

gr M
 

 

Hallo @Maj75 ,

Je kunt jouw vraag aan Seaters stellen via het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com


Misschien beter lezen!!!!!!!! Dit al 2 keer gedaan, met resultaat…..stilte. Beetje herhaling van zetten dit, enigste verschil nu wel een antwoord, helaas totaal uit de lucht gegrepen 


Je had nog niet geschreven dat je hun al tweemaal een e-mail had gestuurd via helpdesk@seaters.com. 

Maar OK, Los daarvan:

Vaak worden de kaarten pas op de dag van de wedstrijd per e-mail opgestuurd.

Ja, dat is laat.

Hier klagen heeft geen nut, je moet daarvoor toch echt bij Seaters zijn. 


 

helaas nergens een telefoonnummer te traceren.

 

gr M
 

 

Hierbij het door jou gevraagde telefoonnummer:  
 

088 - 623 70 06 

 

 


Van het kastje naar de muur??? Blij met een telefoonnummer echter na bellen ook gewn hulp, en wat me tegenvalt het bijdehante gedrag, dit is namelijk niet de mail (zoals boven afgebeeld) die je ontvangt. Ik zal de correcte mail bijvoegen, waar duidelijk geen telefoonnummer in vermeld staat. Inmiddels gebeld, gemaild, en form ingevuld 9 uur voor de wedstrijd en nog steeds geen tickets. Voor mij minder erg dan voor t jochie van 11 die zich heeft verheugd. Ga me beraden om deze praktijken toch wat breder te gaan dragen richting de media, mn kpn abbo’s beeindigden en ga vanmiddag aangifte doen van diefstal. Tis niet die paar euro, maar behandeld te worden als oud vuil pas ik voor


Van het kastje naar de muur??? Blij met een telefoonnummer echter na bellen ook gewn hulp,

Hoezo? 

Je vraagt om het telefoonnummer van Seaters en dat geef ik je. (088 - 623 70 06)

 

Eerder al geantwoord: 

Je kunt jouw vraag aan Seaters stellen via het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com

 

Verder : 

Hier klagen heeft geen nut, je moet daarvoor toch echt bij Seaters zijn.  

(Dit is het forum van KPN en KPN verstuurt die kaarten niet.) 

 

en: 

Vaak worden de kaarten pas op de dag van de wedstrijd per e-mail opgestuurd.

Zal me niets verbazen als je ze binnen enkele uren alsnog ontvangt. 

 

En ik snap ook niet dat Seaters die kaarten niet eerder verstuurd. 


Goedemorgen @Maj75 en welkom hier op ons forum.

Ik hoop oprecht dat je de kaarten inmiddels hebt ontvangen. Wel schik ik een beetje van het feit dat je aangeeft dat je aangifte wilt doen omdat er sprake zou zijn van diefstal? Er is waarschijnlijk iets niet helemaal goed gegaan en dat is natuurlijk hartstikke vervelend, zeker als het gaat om een jochie van 11  die zich hier ontzettend op verheugd, dat begrijp ik heel goed. Het heeft echter niks te maken met diefstal en zo'n aangifte gaan ze bij de politie natuurlijk ook niet serieus nemen. Desondanks hoop ik echt dat alles uiteindelijk goed is gekomen.