Skip to main content

Hallo,

 

Ik wou graag een vraag stellen. Ik wil heel graag mijn Spotify premium account stoppen, maar ik weet niet hoe ik dat kan doen. Ik had het gecombineerd met mijn unlimited data contract bij KPN bij mijn eerste keer aanmelden bij jullie en dat was fijn. Maar sinds deze jaar gebruik ik het steeds minder en had het geprobeerd daarna te stoppen. Volgens Mijn KPN ben ik niet meer ingeschreven daarvoor of het is niet meer in mijn abonnement. Maar als ik kijk naar mijn facturen betaal ik het nog steeds elke maand. Ik had ook gecheckt of ik die kan stoppen op Spotify zelf maar dat kan niet.

 

Zou je mij kunnen helpen? Als jullie nog meer informatie nodig hebben zal ik het zo snel mogelijk laten weten.

 

Bedankt voor jullie tijd.

Ha @JoaoVan als het goed is kan je in mijnkpn het abonnement op Spotify beëindigen. Heb je daar al gekeken?


Welkom op de community @JoaoVan. Als ik je goed begrijp heb je Spotify al laten stoppen via MijnKPN of 0800-0402, maar blijft het nog in rekening gebracht worden, klopt dat? Hoe staat het precies op je factuur?


Welkom op de community @JoaoVan. Als ik je goed begrijp heb je Spotify al laten stoppen via MijnKPN of 0800-0402, maar blijft het nog in rekening gebracht worden, klopt dat? Hoe staat het precies op je factuur?

Het staat onder online aankopen. Bovendien als ik naar de overzicht gaat van MijnKPN krijg ik ook “U hebt extra verbruikskosten buiten de bundel gemaakt. Check hier uw extra kosten >” waarmee de kosten passen met die van Spotify in mijn factuur.

Probleem is dat ik dit niet constant/maandelijks aanvraagt en weet niet echt hoe ik dit kan stoppen, zoals ik heb verteld in bovenstaande vraag. Als ik naar mijn abonnement ga zie ik alleen de bundel die ik wel betaald, maar geen Spotify.


https://support.spotify.com/nl/article/cancel-premium/

Opzeggen via Spotify indien van toepassing 


Je kunt het proberen op de manier die Glille beschrijft @JoaoVan, maar dat werkt ook niet altijd. Als dat niet lukt, kan je profiel volledig invullen (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en als het over een mobiel abonnement gaat het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) en hieronder laten weten dat het nog niet is gelukt? Dan kan ik ook voor je kijken.


Hoi,

Sorry voor de laat bericht. Ik heb de methode van Glille ooit geprobeerd maar het zegt dat dat niet mogelijk is. Dat het gekoppeld is aan de partner van KPN en ik moest KPN benaderen voor verdere vragen etc., zoals wat zijn afbeelding laat zien.


Duidelijk, dat is jammer. Zou je dan jouw profiel volledig kunnen invullen (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en als het over een mobiel abonnement gaat ook het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je daarna een seintje geeft kan ik er ook naar kijken.


Reageer