Hoe kan ik thuis abonnement wijzigen (en verlengen) met verlengcadeau?
Mijn thuis abonnement liep tot 28-03-2017 en nu dus voor onbepaalde tijd (maandelijks opzegbaar). Nu wil ik verlengen maar ook direct wijzigen en daarbij gebruik maken van het “verlengcadeau” omdat ik mij weer voor een vaste periode vastleg aan KPN.
Echter ik kan OF verlengen met “verlengcadeau” maar dan niet wijzigen OF wijzigen maar dan zonder “verlengcadeau”.
Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen (en verlengen) met “verlengcadeau”?
Bladzijde 1 / 1
En wat zou dat verlengcadeau dan zijn?
Wat bedoeld u met "verlengcadeau"? Is dat een speciale aanbieding van KPN ofzo?
En welke wijziging wilt u doorvoeren? Is het een optie om eerst de wijziging te doen en daarna te verlengen? Of andersom?
Hallo @Arnout ,
Jouw verlengkado is een lagere maandelijkse prijs. Andere kado’s worden alleen uitgedeeld aan nieuwe klanten.
Je bent contractvrij dus jij kan jouw abonnement omzetten naar KPN TV+. En dan ga jij ook de lagere prijs betalen zonder de inflatiecorrectie.
Dat omzetten kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sneller via internet:
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
De snelpakkers waar jij op doelt, zijn alleen voor nieuwe klanten. Iedere klant krijgt eenmalig een korting of kado. Zo’n snelpakker krijg je niet bij een verlenging.
Hallo @Noordzee
Bedankt voor je reactie. Waar ik met het "verlengcadeau” op doelde is de verleng korting die ik bij verlenging kan krijgen (bij 1 jaar €5 per maand 3 maanden lang, bij 2 jaar €7,50 per maand 6 maanden lang korting (geldt enkel voor bestaande klanten).
Als ik het abonnement aanpas krijg ik deze korting niet maar wordt er wel automatisch verlengd. Dat is vreemd, vandaar mijn vraag. Kan verlengen en aanpassen niet tegelijkertijd zodat ook de korting verkregen wordt?
Hallo @Joep1965 1965 en @Marlon92 92
Het betreft verleng korting die ik bij verlenging kan krijgen (bij 1 jaar €5 per maand 3 maanden lang, bij 2 jaar €7,50 per maand 6 maanden lang korting. Volgens mij een standaard iets.
Hallo @Noordzee
Bedankt voor je reactie. Waar ik met het "verlengcadeau” op doelde is de verleng korting die ik bij verlenging kan krijgen (bij 1 jaar €5 per maand 3 maanden lang, bij 2 jaar €7,50 per maand 6 maanden lang korting (geldt enkel voor bestaande klanten).
Als ik het abonnement aanpas krijg ik deze korting niet maar wordt er wel automatisch verlengd. Dat is vreemd, vandaar mijn vraag. Kan verlengen en aanpassen niet tegelijkertijd zodat ook de korting verkregen wordt?
Dan adviseer ik jou om te bellen met 0800-0402. (Morgen weer daarvoor open vanaf 8.00) Dan kun je daar vragen om een overgang naar KPN TV+, vaak krijg je dan ook een tijdelijke korting. Maar dat is niet gegarandeerd. Ik heb dat inderdaad wel gekregen toen ik voor die overstap/verlenging belde met 0800-0402.
Je wilt waarschijnlijk het abonnement aanpassen naar tv+? Dan krijg je geen korting. Als je belt misschien. Maar de kans is aanwezig dat je dan nog steeds geen korting krijgt.
Dat ligt aan de prijs. Die is waarschijnlijk bij tv+ een stukje lager dan je huidige abonnement. KPN denkt dan: je gaat toch als omlaag met de prijs. Waarom zouden we je dan ook nog korting geven?
Er is een verschil tussen een bestaand abo verlengen of een bestaand abo aanpassen naar een ander abo @Arnout .
Bij verlengen kun je in aanmerking komen voor een korting.
Bij het aanpassen van een bestaand abo, bijvoorbeeld Hussel, kun je overgaan naar een nieuwe abovorm, in dit geval TV+, je moet dan wel contractvrij zijn.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.