Skip to main content

Vorige week ontvingen we een brief vanuit kpn voor nog een jaar lang korting te ontvangen. Mijn jaar abonnement verloopt 1 nov 23, in de brief staat dat als ik verleng nog een jaar lang kan profiteren van een korting. Ik zou dan elke maand €45,- betalen. Toen ik hiervoor de klantenservice belde zeiden ze dat ze hier niks van wisten en me dit aanbod ook niet konden aanbieden. Ik moest dit zelf maar online regelen, echter online kan ik hier niks over terug vinden ook niet in mijn kpn account. Weet iemand hoe dit probleem om te lossen of heeft iemand hier ervaring mee?

Hallo @ldcv 

 

Lees de brief nog eens, er staat dat je niets hoeft te doen, die korting krijg je automatisch, je krijgt van KPN een mailtje wanneer de nieuwe korting ingaat.
Als je wel zelf gaat verlengen dan krijg je die korting juist niet (zie laatste regel onderaan die brief).


Ik lees nu al verschillende berichten hier op het forum dat de klantenservice van niks weet m.b.t. deze actie…dat vind ik op zn zachtst gezegd best wel een beetje raar. 

En uiteraard moet je die flyer goed doorlezen en krijg je vanzelf een mailtje maar dan alsnog is het wel fijn als de klantenservice hier wel vanaf weet en mensen alsnog gerust kan stellen.


Ik lees nu al verschillende berichten hier op het forum dat de klantenservice van niks weet m.b.t. deze actie…dat vind ik op zn zachtst gezegd best wel een beetje raar. 

En uiteraard moet je die flyer goed doorlezen en krijg je vanzelf een mailtje maar dan alsnog is het wel fijn als de klantenservice hier wel vanaf weet en mensen alsnog gerust kan stellen.

Besef ook dat de mensen die wél bellen en medewerkers te spreken krijgen die wél weten van deze actie hier geen topics aan gaan maken om te laten weten dat alles is gelukt. 😉

 


Ik lees nu al verschillende berichten hier op het forum dat de klantenservice van niks weet m.b.t. deze actie…dat vind ik op zn zachtst gezegd best wel een beetje raar. 

En uiteraard moet je die flyer goed doorlezen en krijg je vanzelf een mailtje maar dan alsnog is het wel fijn als de klantenservice hier wel vanaf weet en mensen alsnog gerust kan stellen.

Besef ook dat de mensen die wél bellen en medewerkers te spreken krijgen die wél weten van deze actie hier geen topics aan gaan maken om te laten weten dat alles is gelukt. 😉

 

Ongetwijfeld maar één medewerker die er niks van weet is er wel één teveel en zoals ik al eerder zei dit is niet de eerste klant die een medewerker sprak die niks van deze actie afwist. 


Ik lees nu al verschillende berichten hier op het forum dat de klantenservice van niks weet m.b.t. deze actie…dat vind ik op zn zachtst gezegd best wel een beetje raar. 

En uiteraard moet je die flyer goed doorlezen en krijg je vanzelf een mailtje maar dan alsnog is het wel fijn als de klantenservice hier wel vanaf weet en mensen alsnog gerust kan stellen.

Besef ook dat de mensen die wél bellen en medewerkers te spreken krijgen die wél weten van deze actie hier geen topics aan gaan maken om te laten weten dat alles is gelukt. 😉

 

Ongetwijfeld maar één medewerker die er niks van weet is er wel één teveel en zoals ik al eerder zei dit is niet de eerste klant die een medewerker sprak die niks van deze actie afwist. 

Eens! Ik heb overigens feedback gegeven hierover. We blijven verbeteren, wat mij betreft.


Hallo, wij hebben ook de flyer en de mail gekregen voor de verlenging van de korting van 35 voor nog een jaar, maar nu de factuur van januari ontvangen van 72 euro.. 😞 hoe kan dit?


Hallo, wij hebben ook de flyer en de mail gekregen voor de verlenging van de korting van 35 voor nog een jaar, maar nu de factuur van januari ontvangen van 72 euro.. 😞 hoe kan dit?

Dat heb ik al vaker gelezen op het forum, de factuur van januari is dan al aangemaakt zonder de korting.
Dat wordt de maand erop weer rechtgetrokken door op die factuur (februari) twee keer de korting toe te passen.


Dit kan inderdaad gebeuren. Een andere reden dat het niet wordt doorgevoerd is wanneer het abonnement in de tussentijd door de contractant zelf wordt overgezet naar de nieuwe versie.