Skip to main content

Ik wil graag voor onze actieve adressen het postadres wijzigen en bij alle post afmelden.

Het gaat om 6 a 8 adressen. 

Hoi @Wijzigen postadres, welkom bij ons op het forum. 6 tot 8 adressen is aardig wat, dat geeft me het gevoel dat het mogelijk over zakelijke aansluitingen gaat klopt dat? Je bent nu op het consumenten forum, voor zakelijke pakketten hebben we een apart Zakelijk Forum. Ook telefonisch zijn zij bereikbaar 0800-0403.

Als het wel consumentenpakketten gaat, kan je er dan meer over vertellen? Wat voor abonnementen zijn het precies?


Ik wil graag voor onze actieve adressen het postadres wijzigen en bij alle post afmelden.

Het gaat om 6 a 8 adressen. 

Zakelijk werkt forum niet lastige login, kom er niet in helaas. Help me AUB


Gaat het over zakelijke abonnementen, of niet? Die vraag heb je niet beantwoord.

Als dat het geval is kan ik niet anders dan je doorverwijzen, zakelijke abonnementen zijn voor ons niet te zien. Daardoor kunnen we daarvoor ook niets wijzigen.


Hi Jasper, dank voor je bericht.

Het gaat om particuliere aansluitingen.


Dank je voor de toelichting, dan heb ik meer vragen voor je @Wijzigen postadres

Gaat het om mobiele aansluitingen of Thuis aansluitingen?

Voor mobiele aansluitingen kan het postadres aangepast worden, voor Thuis abonnementen kan dit niet. Daarbij is het postadres gekoppeld aan het aansluitadres. Wel kan daarbij het contact e-mailadres worden aangepast, zodat alle e-mail over het abonnement naar een centraal adres gestuurd wordt.


Hi Jasper, het gaat om vaste huisaansluitingen voor internet en televisie. 

 


Daarvoor kan het postadres niet gewijzigd worden zoals ik noemde, het e-mailadres kan daarvoor wel gewijzigd worden. Dat is het makkelijkste te doen via MijnKPN (klik op e-mail onder TV, Internet, Vast Bellen). Daarmee kom je direct op de juiste pagina om dit te doen.


Dank!