Skip to main content

Hallo, na 100 minuten (and counting) van mijn leven verspilt te hebben aan jullie klantenservice probeer ik het op deze manier. In de afgelopen 100 minuten is de verbinding tot twee keer toe verbroken door medewerkers van KPN, mijn vraag lijkt heel ingewikkeld te zijn. Terwijl ik slechts een btw bon wil van het toestel dat ik via jullie heb, ik heb inmiddels al 2 verschillende facturen ontvangen die niet kloppen of ik begrijp het niet. Ik heb een toestel van €704,83 in een keer betaald, op de factuur staat inclusief BTW met een BTW bedrag van €1,53. wat gebeurt hier? dit is een veel te laag bedrag, of vertel mij waarom jullie geen btw rekenen, of hoe jullie dat doen. 

Goedenavond @Rolferoni! Je vraag is eigenlijk helemaal niet ingewikkeld… Jammer dat het zo ingewikkeld gemaakt wordt en het je onnodig veel tijd kost: excuses hiervoor! 

Ik ben wel blij dat jij een topic geopend hebt, dan kunnen wij er wat mee! 

Bij de aankoop van het toestel heb je een aankoopbon gekregen, hier staat de BTW op gespecificeerd. De aankoopbon zit in de bijlage van het contract: deze is per e-mail toegezonden en is te downloaden via Mijn bestelling (je hebt het bestelnummer en jouw postcode nodig).

Als het niet lukt om de aankoopbon te downloaden, dan kunnen wij (dus ook de collega's van de telefonische klantenservice) een kopie per e-mail toesturen. 
Via ons kan het ook: vul jouw profiel dan aan met:

  • jouw volledige naam en geboortedatum
  • het 06 nummer 
  • klantnummer
  • postcode en huisnummer
  • type toestel

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!