Skip to main content
Beantwoord

Hoe kom ik aan een garantiebewijs Welkomstcadeau Phillips tv?

  • 12 September 2024
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Beste,

 

Ik heb een Philips-tv als welkomstcadeau ontvangen, waarvan het scherm na een paar maanden op zwart ging. Volgens de Philips-helpdesk is dat een bekend probleem bij de KPN-welkomstcadeaus, omdat de software van het KPN-pakket de normale software verstoort. Een foutje van KPN dus. Nu wordt mijn tv morgen opgehaald voor reparatie, maar ik kan in mijn bonnetjesla geen garantiebewijs vinden. Ik heb Philips gecontacteerd en zij zeggen het volgende:

 

“Bij aanschaf van een welkomstcadeau-toestel ontvangt u een brief met de gegevens van de tv en de voorwaarden. KPN moet een kopie van deze brief met u delen.”

 

Op uw forum zie ik dat u verwijst naar Sidekix. Die heb ik gebeld, maar zij verwijzen me weer terug naar KPN. Dit voelt als een gevalletje van het kastje naar de muur.

 

Ik weet dat u wellicht wilt zeggen dat er een garantiebewijs aan de doos vastzat. Als die er al is geweest, dan heb ik die in ieder geval niet. Aangezien uw software verstoord is en daardoor uw beloofde welkomstcadeau niet werkt, wil ik graag de kopie ontvangen waar Philips het over heeft. U heeft het cadeau uitgegeven, dus ik wil niet opnieuw naar Sidekix of Philips worden gestuurd. Als u geen kopie kunt vinden, verwacht ik dat u op een andere manier aan Phillips kunt bewijzen dat ik de tv van u heb ontvangen en dat ik recht heb op reparatie.

 

Ik heb mijn oude tv verkocht omdat ik dacht een betere tv te ontvangen. Nu zit ik al maanden zonder tv, terwijl ik dit probeer uit te zoeken. Ik wil dat u nu een oplossing biedt.

Hallo @Flank ,

En toch wordt je verwezen naar Sidekix. Hier kan niemand jou verder helpen. 

 

Ik heb mijn cadeau ontvangen, maar deze is kapot. Wat nu?

Is het een actie van KPN? Neem dan contact op met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron: 

 


Reageer