Skip to main content

Goedendag,

 

Ik ben opzoek naar een oude Telfort factuur uit juli 2019. De klantenservice medewerker van zojuist verwees mij naar de klantenservice van Telfort, maar dat zijn jullie gewoon. Zelfs nadat ik dat aangaf bleef medewerker volhouden met een klantenservice nummer van Telfort, die na proberen inderdaad zoals gedacht niet meer bereikbaar is.

Hallo @sonnyk1992 op een ander tijdstip morgen weer even bellen en dan heb je misschien een medewerk(st)er die wel van de hoed en de rand weet.

 


Dank Jan, betreffende medewerker kon wel in de KPN systemen maar tot 2021 terugvinden. Mijn klantnummer bij betreffende telefoonnummer was bij Telfort (weggehaald, zie profiel) Ik ben opzoek naar de factuur van rond 22 juli 2019 van de aanschaf van een iPhone XR. Hoop dat iemand van KPN mij op deze plek wel kan helpen. Gr. Sonny


De klantenservice op 0800-0402 moet wel verder dan 2021 kunnen komen, maar helaas weet niet elke medewerker dit te vinden. 

Een KPN moderator hier komt wel verder, maar of 2019 nog mogelijk is weet ik niet. Zet daarvoor wat gegevens in je forumprofiel. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en klantnummer(s) invult en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, dan kan die voor je op zoek. Die gegevens zijn daarin alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.

Door de drukte is er hier op het forum wel een wachttijd van een paar dagen.


Ga ik doen! Dankjewel!!


Haal in je eerdere bericht nog snel je klantnummer weg. Via de drie puntjes rechtsonder het bericht en 'Bewerk'. Dat kan tot 1 uur na plaatsing. Het zijn privégegevens. Zet het in je forumprofiel. 


Haal in je eerdere bericht nog snel je klantnummer weg. Via de drie puntjes rechtsonder het bericht en 'Bewerk'. Dat kan tot 1 uur na plaatsing. Het zijn privégegevens. Zet het in je forumprofiel. 

Gedaan! Dank voor de tip.


Hi @sonnyk1992, welkom hier! 

Welke factuur wil je precies hebben? Ik zie meerdere mobiele nummers en een vast abonnement op je opgegeven adres. 

Zou je hier de laatste 3 cijfers van het 06-nummer of het abonnementnummer willen plaatsen waar het om gaat? Dan ga ik voor je bezig. 


Hi @sonnyk1992, welkom hier! 

Welke factuur wil je precies hebben? Ik zie meerdere mobiele nummers en een vast abonnement op je opgegeven adres. 

Zou je hier de laatste 3 cijfers van het 06-nummer of het abonnementnummer willen plaatsen waar het om gaat? Dan ga ik voor je bezig. 

Top dankjewel!! Het gaat om de 06 met eindnummers 222. Dank! Het gaat om

de factuur van de iPhone XR telefoon. Moet rond 22 juli 2019 geweest zijn.


Hi @sonnyk1992, welkom hier! 

Welke factuur wil je precies hebben? Ik zie meerdere mobiele nummers en een vast abonnement op je opgegeven adres. 

Zou je hier de laatste 3 cijfers van het 06-nummer of het abonnementnummer willen plaatsen waar het om gaat? Dan ga ik voor je bezig. 

Heb je iets kunnen vinden?


@sonnyk1992, sorry voor de late reactie. Ik ben een paar dagen vrij geweest. 

Ik heb de factuur gevonden en naar je gemaild. 


@sonnyk1992, sorry voor de late reactie. Ik ben een paar dagen vrij geweest. 

Ik heb de factuur gevonden en naar je gemaild. 


Geweldig! Super bedankt voor je moeite!


@sonnyk1992, sorry voor de late reactie. Ik ben een paar dagen vrij geweest. 

Ik heb de factuur gevonden en naar je gemaild. 


Geweldig! Super bedankt voor je moeite!

Geen dank nodig, graag gedaan.