Skip to main content

Graag zou ik mijn al mijn facturen van 2022 ontvangen. Begreep telefonisch dat het alleen zo kan.

B.V.D. 

Hallo @Jeroen_TG 

In de MijnKPN app staan de facturen tot 20 maanden terug. Daarmee kom je al een heel eind.

Zie het volgende kennisbank artikel.

De facturen die ‘over de rand’ zijn gevallen kan een KPN moderator voor je opzoeken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Vul daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers in en bij “Persoonlijke opmerkingen” het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN. De gegevens zijn daar alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.

Door de beperkte personele bezetting in deze periode kan een reactie enkele dagen duren.

Het is aan te raden om de facturen vanaf nu zelf op te halen zodra ze online staan. Zo heb je de facturen altijd bij de hand. Dan behoud je ook de specificatie pagina's, die KPN na 6 maanden verwijdert i.v.m. de privacyregels (AVG).


Bedankt voor de snelle reactie!

Zeker heb ik al een paar facturen maar kan ze niet allemaal terug zien van 2022, vandaar mijn vraag of ik alles van 2022 kan ontvangen.

Net alle info ingevuld wat het bovenstaande bericht beschrijft.


Hallo @Jeroen_TG, voor deze keer heb ik je de facturen per e-mail toegestuurd. Ik wil je daarbij wel vragen om ze in vervolg zelf tijdig te downloaden via de MijnKPN app.


Bedankt