Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik wil mijn facturen (Mobiel en Internet + Bellen) van begin 2022 hebben.

Via de KPN App en via de MIJNKPN is dat helaas niet mogelijk.

Ik heb met de servicebalie 0800-0402 gesproken maar die vertellen mij dat die er niet meer zijn, wat mij sterk lijkt daar KPN een bewaarplicht heeft van 7 jaar.

Helaas heb ik begin 2022 een aantal facturen niet gedownload en heb deze wel nodig.

Missend Mobiel: jan, feb, mrt, apr en mei

Missend Internet + Bellen: jan, feb en mrt

Graag een oplossing.

 

M.vr.gr.,

Mark

Hilarisch, ik krijg nu een mail met 2 kopie facturen over november 2023.

Daar heb ik helemaal niet om gevraagd 😥

 


Hoi @Mark Sluiters, welkom op het forum. Facturen worden tot 7 jaar bewaard inderdaad, die facturen moeten er dan nog gewoon zijn. De collega's bij 0800-0402 kunnen die ook opvragen, dus dat iemand zei dat ze er niet meer zouden zijn verbaasd me. Ze staan in een ander systeem, maar ze zijn er nog wel. Dat is de snelste weg om de facturen op te vragen. Via de MijnKPN app die je al noemt kan je de facturen tot 20 maanden terugvinden, maar dat is in dit geval net niet genoeg. Op je profiel zie ik geen gegevens staan, waardoor wij nog niets kunnen bekijken of doen hiervoor. Je kunt je profiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan, of ons nogmaals bellen en het via die weg vragen.