Skip to main content

Ik wordt gek van de manier hoe ik in contact kan komen met jullie, bellen kan niet.. hoe krijg ik in vredesnaam een medewerker te spreken in de chat om mijn abonnement te verlengen? Ik zit in het buitenland en krijg die sms niet…

Ik wil mijn abonnement verlengen maar wordt elke keer doorverwezen naar die verlengsite waar je een 06 nummer moet doorgeven, ik krijg alleen geen sms omdat je geen +31 kan invullen


In principe loopt je contract gewoon door, kortom hoef je dus niet te bellen 


Hallo @aukehendriksen ,

Vanuit het buitenland kun je KPN bellen via

+316 1200 1200

Andere opties zijn Facebook en X. 

De chatfunctie is al ruim een jaar geleden uitgezet. 


Ja dat snap ik, maar ik wil een veranderd contract met onbeperkt internet en een nieuwe telefoon 


Ja dat snap ik, maar ik wil een veranderd contract met onbeperkt internet en een nieuwe telefoon 

Gezien je in het buitenland bent raad ik je toch aan om zelf te bellen naar het nummer wat @Noordzee heeft gegeven en/of het lukt is afwachten


Beste @aukehendriksen 

 

Omdat het momenteel Black Friday Week is bij KPN, zijn de wachttijden op de afdelingen verkoop en contractbeheer enorm lang, ik zelf stond vandaag (maandag) al meer dan 20 minuten in de wacht voordat ik geholpen werd, en het moet nog officieel Black Friday worden!

De aankomende dagen houden deze lange wachttijden aan, dus houdt daar wel rekening mee!
Je zou ook kunnen wachten tot volgende week maandag 27 november, na Black Friday, want dan zijn de wachttijden (waarschijnlijk) weer als gebruikelijk.

Ben je nog binnen de EU, dan gaat bellen naar de klantenservice via +31612001200 gewoon vanuit  je belbundel of onbeperkt bellen, maar zit je buiten de EU dan kunnen de belkosten behoorlijk oplopen als je deze week zou gaan bellen, wegens de lange wachttijden.