Skip to main content

Telefonisch contact is om medische redenen uitgesloten, hoe krijg ik direct contact met een medewerker?

Hoi @GHvM 
Met teletalk kun je ook contact opnemen met de KPN 


Hoi @GHvM 
Met teletalk kun je ook contact opnemen met de KPN 

Dat gaat voorbij aan het punt waarom telefonisch contact is uitgesloten, dus niet een optie.

Alleen tekstueel contact is een optie, er mag geen relatie zijn met telefonisch contact, en dat is niet wat ik opmaak uit de pagina die je linkt.


Hoi @GHvM 
Teletalk is een dienst voor doven, dus ik denk dat je zoiets bedoeld


Hoi @GHvM 
Teletalk is een dienst voor doven, dus ik denk dat je zoiets bedoeld

Nee, dat is niet wat ik bedoel, want ik ben niet doof.

Het is fijn dat deze dienst er is, voor doven (en slechthorenden), maar het is niet van toepassing op mij.

Overigens vind ik het wel belachelijk dat mensen met die specifieke beperking extra moeten betalen om simpelweg de klantenservice te kunnen bereiken.


Hallo @GHvM ,

Je geft niet aan wat er voor jou wel mogeljk is.  

Mogelijk kun je een bezoek brengen aan een KPN-winkel? Daar kunnen ze jou dan verder helpen. 


Hoi @GHvM 
Je kunt de KPN ook met Facebook en twitter bereiken.
 


Hallo @GHvM ,

Je geft niet aan wat er voor jou wel mogeljk is.  

Mogelijk kun je een bezoek brengen aan een KPN-winkel? Daar kunnen ze jou dan verder helpen. 

En ik zou niet verwachten dat het noodzakelijk is om meer uit te leggen dan dat telefonisch contact uitgesloten is, of om mijn medische situatie verder toe te lichten, als de oplossing simpelweg is de mogelijkheid voor tekstueel contact.

E-mail werkt voor mij, een werkende chat sessie werkt ook. In het uiterste geval is een DM service (Telegram / Discord) ook acceptabel. Zolang het maar niets met een telefoongesprek te maken heeft.

KPN winkels zijn niet open in de tijden waarin ik beschikbaar ben, ik kan er ook niet elke keer vrij voor nemen als er een probleem is met KPN (en dat is nu elke maand het geval).

Is het teveel gevraagd om gewoon tekstueel contact te hebben?

Bellen is ook niet meer van deze tijd...


Hoi @GHvM 
Je kunt de KPN ook met Facebook en twitter bereiken.
 

Facebook heb ik niet, Twitter reageren ze niet op, of ze kunnen mij niet verder helpen.


Wellicht kun je uitleggen wat het kpn gerelateerde probleem is. Dan kan een moderator op dit forum misschien iets voor jou doen. 


Hallo @GHvM ,

Je geft niet aan wat er voor jou wel mogeljk is.  

Mogelijk kun je een bezoek brengen aan een KPN-winkel? Daar kunnen ze jou dan verder helpen. 

 

KPN winkels zijn niet open in de tijden waarin ik beschikbaar ben, ik kan er ook niet elke keer vrij voor nemen als er een probleem is met KPN (en dat is nu elke maand het geval).

Is het teveel gevraagd om gewoon tekstueel contact te hebben?

Bellen is ook niet meer van deze tijd...

Veel winkels zijn zes dagen per week open, sommige grote winkels zijn ook op zondag open. 

Je kunt ook online een afspraak maken voor een moment dat jou het beste uitkomt: 

 

https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/

 


Wellicht kun je uitleggen wat het kpn gerelateerde probleem is. Dan kan een moderator op dit forum misschien iets voor jou doen. 

Daarvoor is toegang tot de administratie nodig, ik hoop niet dat een moderator op dit publieke forum daar toegang toe heeft.

 

Hallo @GHvM ,

Je geft niet aan wat er voor jou wel mogeljk is.  

Mogelijk kun je een bezoek brengen aan een KPN-winkel? Daar kunnen ze jou dan verder helpen. 

 

KPN winkels zijn niet open in de tijden waarin ik beschikbaar ben, ik kan er ook niet elke keer vrij voor nemen als er een probleem is met KPN (en dat is nu elke maand het geval).

Is het teveel gevraagd om gewoon tekstueel contact te hebben?

Bellen is ook niet meer van deze tijd...

Veel winkels zijn zes dagen per week open, sommige grote winkels zijn ook op zondag open. 

Je kunt ook online een afspraak maken voor een moment dat jou het beste uitkomt: 

 

https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/

 

Met de beperkte mobiliteit waar ik rekening mee moet houden, het speciale transport dat ik nodig heb daarbij, en mijn werktijden, is er geen winkel beschikbaar voor een afspraak op locatie.

 

 

Laat allemaal maar zitten, ik wist dat het geen zin had om op dit publieke forum naar een oplossing te zoeken.


Is er een manier om dit onderwerp te sluiten?

Het heeft toch geen zin om hiermee verder te gaan.

Als er een moderator wil helpen, sluit het onderwerp dan.


Dit is geen publiek forum maar een forum in eigendom en beheer van KPN.

 

Een KPN Moderator is een KPN medewerker die hetzelfde (en soms zelfs meer) kan als een helpdeskmedewerker.

En je kunt via DM met deze medewerker chatten. Dus eigenlijk is dit forum precies wat je zoekt.

 

Het is dus gewoon even wachten tot een moderator hier reageert. En dan kun je zonder telefonisch contact je probleem aan de moderator voorleggen.


Welkom op het forum @GHvM. Dit is een forum waar klanten elkaar kunnen helpen zoals al is genoemd. Wij zijn er ook zoals Hsd al aangeeft, wij kunnen ook meekijken als er iets is. Ik snap dat bellen niet mogelijk is. Het is me alleen niet duidelijk wat er precies is, waar je hulp bij nodig hebt. Zou je dat kunnen uitleggen?