Skip to main content

Wie kan mij a.u.b. vertellen waar ik een emailadres of telefoonnummer kan vinden van een manager, directeur en/of ook maar iemand die wel wat te vertellen heeft bij KPN? 

Heb inmiddels echt alles geprobeerd om contact te krijgen en een probleem te verhelpen maar er is werkelijk niemand die dit oppakt of mij serieus neemt.

Ben een klant met meerdere abonnementen, zowel privé en zakelijk MKB alles erop en eraan en betaal honderden euro`s per maand en van mail tot bellen tot contact zoeken met mijn zogenaamde accountmanager is er echt niemand die ook nog maar reageert.

Het gaat over een retour die niet wordt verwerkt door KPN en mij nu dreigt af te sluiten door hun geouwehoer en zeer amateuristisch beleid.

 

Wie O Wie weet wat ik kan doen of met wie ik contact kan leggen? 

Hallo @DDV8768976 , welkom op het KPN forum waar klanten elkaar helpen.

Dit si wel het forum voor consumentenproblemen, als je aangeeft dat je honderden euro’s per maand betaalt, weet je zeker dat je dan geen zakelijke klant bent? Het zakelijk forum vind je op https://zakelijkforum.kpn.com/

Overigens snap ik je frustratie wel, zeker als je afgesloten dreigt te worden omwille van iets kleins in jouw ogen. Hopelijk reageert een KPN moderator hier om je te helpen. Vul dan wel je privégegevens in op je profiel.


Hi @DDV8768976, welkom op het forum. 

Ik denk uiteraard graag mee. De vraag is om welk product het gaat, ik lees namelijk dat je zowel privé als zakelijk klant bent bij ons. Zou je willen toelichten waar het hier precies om gaat? 


En hier gaat het dus fout bij KPN.

Jullie (KPN dus) hangen teveel aan een achterlijke app die totaal niet werkt. Contact met president Biden is makkelijker dan een medewerker van KPN te spreken.

Ik krijg mails dat ik wordt afgesloten terwijl er gewoon is betaald. Staat niet in de app die blijft maar vragen om welk account het gaat, mobiel of internet en als je beide intypt krijg je weer dezelfde vraag… 

Serieus, ik praat liever met een hond dan met deze *********.

Mijn beslissing is dat ik na 30 jaar het opgeeft.

Mijn mobiel abbo loopt eind april af en dan ben ik weg.

mijn internet heb ik helaas net aangeschaft maar die 2 jaar zing ik wel uit en ben dan helemaal weg bij de grootste schijtclub van Nederland...zo boos ben ik dus !!!

Ik snap dat de telefoonmedewerkers genoeg ***** over zich heen krijgen en dat jullie het volk maar als een stelletje ******* zien, maar om contact proberen te krijgen via een app is werkelijk zo klantonvriendelijk.

Ik laat de afsluiting gebeuren en hoop dat er een incassobureau komt die jullie dan ook niet meer als klant wilt. Want hun worden ook maar gestuurd.

Het is tijd dat de KPN terrorisme over is en we weer als mensen met elkaar gaan communiceren. Hoewel dat bij KPN een utopie zal zijn…. en dus raak je jaarlijks meer en meer klanten kwijt.

 

Admin: bericht aangepast in verband met taalgebruik
 


@ArieTaxi haal even diep adem om tot rust te komen en vertel dan nog eens duidelijk wat er aan de hand is. Als je een medewerker wil spreken bel je 0800-0402 en spreek je in ik wil een medewerker spreken. Dat kan weleens even duren want ook kpn heeft last van de krapte op de arbeidsmarkt en moeten ze wel naar een digitale oplossing. 


Als ik dat nummer bel, beste Joep1965, krijg ik een irritant bandje die je alleen doorverwijs naar die achterlijke app en vervolgens ophangt.

Ik spreek in dat ik een medewerker wil spreken maar dat gebeurt dus niet !

Nee Joep1965 KPN is mijn bedrijf niet meer.

En maak je om mij maar geen zorgen ik adem echt wel rustig door….

Als ik echt boos ben dan komt het Rotterdamse bij me naar boven en zal ik hier gebanned worden… want dan ben ik niet meer netjes zoals nu ;-)

 


Dan houdt het op. Ik heb je netjes gevraagd wat er aan de hand is, een concreet antwoord heb ik helaas niet ontvangen. Ik vind het erg jammer om je te zien gaan omdat ik het anders had gezien, die beslissing laat ik echter aan jou over. 

 


Bij mij is het vandaag na 3,5 uur contact proberen te krijgen eindelijk gelukt om KPN te laten zien dat er daadwerkelijk betaald is.

Ben ik dus 1,5 week bezig geweest om contact te krijgen via een *******app (krijg weer de kriebels als ik er aan denk ) wat mij veel stress en hoofdpijnen opleverde. En dat maakt mij dus zo boos…. Bedrijven en dan bedoel ik niet alleen KPN maar de meeste bedrijven geilen (pardon my french) helemaal op apps en computers… daar waar het persoonlijke contact het eigenlijk in 5 minuten oploste… 

 

Admin: bericht aangepast op basis van taalgebruik